Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • kafa-yok • 19 Şubat 2005 00:00 • #599834
    Ülkelerin sanatı kullanarak birbiriyle yarışmasına karşıyım.
    Bu parça içinse,osuruktan teyyare selam söyle o yare derim.
  • Akusta • 19 Şubat 2005 00:00 • #599835
    Aslında bestecisinin suçu yok. Adam iyi-kötü bir eser hazırlamış yollamış. Final öncesi jüri üyeleri ile görüşmüş, parçasını dinletmiş, çeşitli şekillerde üyeleri etkilemiş ve yönlendirmiş de olabilir (zaten TRT'de bu tip yarışmalarda eş-dost-akraba-tanıdıklar her zaman önemli rol oynar). Yine de besteciden daha çok jüri üyelerinin protesto edilmesi gerek. Melih Kibar, Ruacan, vs.. Olacak iş değil.
    Bu arada sokak röportajlarını dinleyince sinirim bozuluyor. Sanki halkımız çok doğru düzgün müzik dinleyip, sanattan anlıyormuş gibi yorum yapıyor. İşte hakettiğiniz bu.
  • caspeLL • 19 Şubat 2005 00:00 • #599836
    ülkemizin mevcut tüm kariyerini de yerle bir etmek için süper bi şarkı..!!!
  • chekky_girl • 19 Şubat 2005 00:00 • #599837
    biz bu şarkıyla birinci oluruz ama sondan birinci ben bile bu çırtlak sesle bir şarkı sölesem orda hiç yoktan 7. falan oluruz orda:)))))
  • alpay • 19 Şubat 2005 00:00 • #599838
    Yorum yapayım dicem destan olacak fakat duramadım yazdım ama gerçekten kötü olana bahane bulunmaz. Emek yok çalışma yok ya bikere "rimi rimi ley" ne oluyo bilen varsa açıklasın
  • cokobon • 19 Şubat 2005 00:00 • #599839
    bari ismail yk soylesimn ozman tam olurdu ya
    o sarkıyla puan alırsak iyidir abi
    ankaralı turgutta olabilir :P
  • gizem_cobain • 19 Şubat 2005 00:00 • #599840
    etmeyin abi yalvarıyorum...iğrenç lan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sonuncu olsak gene iyi!
  • saksofonistt • 19 Şubat 2005 00:00 • #599841
    bu ne len...abi bence bu parcayla 1550 nci olursak superizzz demektir............:-)
  • maiden-umut • 19 Şubat 2005 00:00 • #599842
    Bu ülkenin neden durmadan, inatla ve sıkılmadan pop dinlediğini anlamadım. Eurovision bize 10 yıllığına katılmama yasağı verirse adamlara madalya ve tebrik kartı yollarım... Ciddiyim...
  • rocker girl • 19 Şubat 2005 00:00 • #599843
    ya böylesi iğrenç birşey için yorum yapmak bile yorucu... normalde bile tiksinerek bakacağım bir şarkının bizi temsil edeceği düşüncesi beni delirtiyor. ya şu jüri saçmalığının gözleri kör mü,kulakları sağır? ortada belli birşey yok zaten.şarkıda bir altyapı bile yok,tarzı ne onu bile anlamadım... eğer bu şarkıyla katılırsak kesinlikle yarışmayı izlemeye kalbim el vermeyecek! türkler böyle şarkı söylemiyor! bizi istemediğimiz bir şeyle temsil edemezsiniz! bütün arkadaşlarım ve ben isyanlardayız. umarız ki gereken yapılır. herşeye razıyız bu hariç!! ama duman olabilir mesela bizim fikrimiz! neyse şarkı ve şu gülseren şahsiyeti tek kelimeyle BERBAT arkadaşlar