Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • bacaxız • 18 Şubat 2005 00:00 • #599803
    maaşallah beenmeyen bi sürü kişi var we ben de beenmedim hatta iğrenç bu gün haberlerde duydum MANGA gidebilirmiş eurovision a baya iyi olr bence en azından bundan iyi olur hem bisimkilerde pop müzik alışkanlıından kurtulup nu-metal e girmiş olur.bu pop saçmalıı yetti az da bizim müzik tarzı ile katılsınlar
  • zavazingo • 18 Şubat 2005 00:00 • #599804
    tesadüf eseri bu şarkıyı (şarkı demek ne kadar doğru olur orası tartışılır ama) dinleme gibi bir talihsizlik yaşadım ama birinci olduğunu duyduğumdaki dumur halim ise daha kötüydü, trt'yi,seçici kurulu ve rimi rimi ley grubunuda performansı ve bu olağanüstü şarkıyı yazmada gösterdikleri zeka pırıltılarından dolayı tebrik ederim
  • petevenegondi • 18 Şubat 2005 00:00 • #599805
    yahu garajdaki insanlara bu soru sorulur mu :) elbette ki rezil bi parça.. işin içinde başka bir iş var kanımca. yoksa bi grup maymun niye çıkıp da erovizyonda maymunluk yapmaya kalksın.
    hele o ceketi çıkartıp hobaa diye oynayası gelmiyo mu o hatunun, kopuyorum valla.. -hoobaaa... ehehehe-
  • manner • 18 Şubat 2005 00:00 • #599806
    iki yıl üstüste iyi bir derece aldık katıldığımız ingilizce parçalrla bu yıl türkçe parça söyleme diye bir zorunluluk geldi ingilizce parça istemediler peki soruyorum trt ye bu parçanın neresi Türkçe???
    bu parçayla sndan birinci oluruz bnce bu parçayı değiştirsnler !!!
  • yin_yang • 18 Şubat 2005 00:00 • #599807
    berbat yaa kulaklara zarar....
    türkçe sarkılarla olmicanı sertab erenerle gördük daha bunu üsteleyip türkçe sarkıyla girmenin hiç bi anlamı yok bence...
    üstelik bu sarkıyla finalden girdiimizz yarıssmayı sonuncu olarak bitiririz-ki bence onu bile hak etmiyo...sarkı demek için bin sahit gerek yani...ama tabi mantık sarkı olsunda nası olursa olsun... nebiçim istir anlamadım
  • leefanı • 18 Şubat 2005 00:00 • #599808
    Bu şarkının ilk adını duyduğumda bu şarkı nece? diye düşünmüştüm,sonra şarkıyı duydum ve iğrendim.yaa bu şarkı ne yaa?Eurovision'a bu şarkıyla katılınır mı?eğer Türkiye bu şarkıyla katılırsa şimdiden söyliim son 10 dayız.kim seçti bu şarkıyı?
  • feyzasal • 18 Şubat 2005 00:00 • #599809
    sorun türkçede değil.şarkının kötü olmasında.iyi bi melodisi yok,söyleyenin sesi sıradan ve şarkının adının anlamını dahi çözemedik.rimi rimi rey deyip türküye benzetmeye çalışmışlar ama bu yaptıkları sentez değil karmakarışık bişey olmuş.ya işini adam akıllı yapcaksın ya da yerinden kalkmıcaksın.ben orda orjinal bişiyler görmek isterdim.örneğin türk sanat müziği olsaydı şöyle uduyla kanunuyla ve güzel türkçesiyle bi solist benim hoşuma giderdi.sonuncu olsak bile umrumda olmazdı.kültürümüzün doğru yansıtıldığını düşünüp sonunculuğu sallamazdım.ama şimdi hem sonuncu olma hem de yanlış tanınma olasılığı var.
  • garabagera • 18 Şubat 2005 00:00 • #599810
    Yazık...
  • Loverman • 18 Şubat 2005 00:00 • #599812
    Bence Trt eski sistemine böyle bir şarkıyı seçerek,dönmekle çok kötü yaptı.Bıraktık sistemi;insanda kulak denilen bi olay var,geçtik kulağı;Türkiye'nin önde gelen müzik otoriterleri 'Rimi Rimi Ley'denilen bu şarkıyı seçiyorsa üzülerek söylüyorum otoriteler müzikten anlamıyor.Ve bu şarkıyla birincilik hayal....
  • sedamerve • 18 Şubat 2005 00:00 • #599813
    bu da nedir kardesim ya? şarkıya çok sinir oldum ama bugunlerde dilime takıldı nedense hep içimden bu şarkıyı söylüyorum sinirlerimi bozdular ya ondandır:=)

    zaten hangi akıllı bu şarkıya onay verır ki?müzikten anlamayan bir insan bile bu şarkının berbatlıgını bilir:=)besbelli ortada işte
    Lütfennnnnnnnnnn bu sene Eurovisin a katılmayalım!(zaten öyle bir ihtimal varmış)

    katılacaksakta şimdiden GEÇMİŞ OLSUN diyim:(