sorun türkçede değil.şarkının kötü olmasında.iyi bi melodisi yok,söyleyenin sesi sıradan ve şarkının adının anlamını dahi çözemedik.rimi rimi rey deyip türküye benzetmeye çalışmışlar ama bu yaptıkları sentez değil karmakarışık bişey olmuş.ya işini adam akıllı yapcaksın ya da yerinden kalkmıcaksın.ben orda orjinal bişiyler görmek isterdim.örneğin türk sanat müziği olsaydı şöyle uduyla kanunuyla ve güzel türkçesiyle bi solist benim hoşuma giderdi.sonuncu olsak bile umrumda olmazdı.kültürümüzün doğru yansıtıldığını düşünüp sonunculuğu sallamazdım.ama şimdi hem sonuncu olma hem de yanlış tanınma olasılığı var.