Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • telefon_diregi • 18 Şubat 2005 00:00 • #599824
    Bestesiyle,sözleriyle, yorumuyla,düzenlemeleriyle: BERBAT..
  • HiLaYz • 19 Şubat 2005 00:00 • #599825
    çok başarısız bi parça bencede...yapılması gerekende çok açık aslında...yabancılar bizim kendimize has anadolu ezgilerimizi seviyolar..sözleri de geçtim müzik daha bizi yansıtır olmalı bence...çok başarılı bi sürü müzik insanı var türkiyede...eminim birileri acilen buna da el atıcaktır...oturup kaynanaymış pop starmış tartışmaktansa ülkemizi bi derecede olsa temsil etme fırsatını en iyi şekilde değerlendirmeliyis..çok resmi oldum galiba:)
  • TriskeleS • 19 Şubat 2005 00:00 • #599826
    Rimi rimi leeeyy, hede hödööö, rimi rimi 1973, rimi reme laaayyyy..
    Utanıyorum be izlerkén, bakamıyorum, duyamıyorum!!!
  • naki • 19 Şubat 2005 00:00 • #599827
    izmir marşı ile eurovision'u terk ediyoruz.
  • Broken_stick • 19 Şubat 2005 00:00 • #599828
    Rezalet...
    REZAALEEEEEEEEETTTTTTTTT!!!!!!!!!
    ŞAKA GİBİİİİİİ!!!!!!!!!!!!
  • EasyRider • 19 Şubat 2005 00:00 • #599829
    bravo...
    bestesi ve güftesi harika bi parça,
    bravo yani.
    Herşey eskisi gibi,ne güzel... :) (?)
  • bLackPuPPets • 19 Şubat 2005 00:00 • #599830
    ArkadasLar bence yorum yapmamiz biLe gereksiz ...
    Bu sarkiyi yazana, yorumLayana, bu noktaya gelmesinde katkisi oLan butun insanLara sesLeniyorum ..
    Bu vatan bizim terkedin !
    Turk oLmayi haketmiyosunuz ...
  • sOuTh_pArK • 19 Şubat 2005 00:00 • #599831
    Çok sevdim ailecek beğeniyle son ses dinliyoruz gülserene eurovisionda başarılar ve şans diliyorum ve o gün elektriklerin gitmesini diliyorum
  • FeelTheBass • 19 Şubat 2005 00:00 • #599832
    Eskiden kara şimşek vardı. Trt yayın akısı eger sarktı ise ekonomi sohbet programını kaldırmaz kara şimsegi yayından kaldırırdı. En çok izlenen film kusagı olsun felan ona da son verirdi. "Eveeet 2 sene mutlu olduk yeter...şimdi karanlık ezik politikaya devam" diyo amcalar.
  • LunaticBassist • 19 Şubat 2005 00:00 • #599833
    bare puan alalimda sonuncu olmayalim.. belki sirp_lar felan puan verir 1-2

    sapitti bu millet sapitti