çok başarısız bi parça bencede...yapılması gerekende çok açık aslında...yabancılar bizim kendimize has anadolu ezgilerimizi seviyolar..sözleri de geçtim müzik daha bizi yansıtır olmalı bence...çok başarılı bi sürü müzik insanı var türkiyede...eminim birileri acilen buna da el atıcaktır...oturup kaynanaymış pop starmış tartışmaktansa ülkemizi bi derecede olsa temsil etme fırsatını en iyi şekilde değerlendirmeliyis..çok resmi oldum galiba:)