Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • sagoopa • 19 Şubat 2005 00:00 • #599857
    böyle bir şarkıyı-pardon şarkı mı dedim-işte her ne saçmalıksa seçen jüri kesin vatan hayini türkiyeye kastı olmayan adam bunu seçebilir mi ya.kadın feleket yok tarbuka çalıyormuş bence bizim birinci olma şansımızı çalıyor.yıldız ışığı derlerdi de fazla dikkate almazdım ama hakkikaten bunu söylemeye çalışan kızda o ışıktan hiç ama hiç yok!TRT 10 yıl öncesini çok özlemiş olcak ki hasret gideriyor tabi türkiye buna izin verirse!
  • hardriff • 19 Şubat 2005 00:00 • #599859
    turkiye yıllardır muzik açısından doyurucu olmayan ve açıkça paspal şarkılarla katıldı ama son seneler de daha çok batı müziğiyle iyi işler yaptı ve sonunda 1.de olduk...gönül istediki yine böyle iddalı girelim ama bu şarkıyla bi bok olmaz...ama trt deki geri kafalar büyük ihtimal yine türkiyenin reklamını yapalım...bi türküyle girelim dedi..tamam bu da bence doğrusu ama böyle öküzce bi şarkıyla bi bok olmaz..ben türküm ve sevmedim peki yabancılar nası sevsin?...harbiden utandım bu durumdan...
  • hutupis • 19 Şubat 2005 00:00 • #599860
    yazıklaaar olsunnn...
    eğer bu bi yarışma ise ve bu parça "hepimizi" temsil edecekse, yazılaaar olsun.....
    ben bunu kesinlikle kabul etmiyorum :((((
  • grim_reaper • 19 Şubat 2005 00:00 • #599862
    ya beni temsil etmesin bu şarkı mümkünse bu ne yaaaaaaa geyik yapmış adamlar
  • gozde_francis • 19 Şubat 2005 00:00 • #599863
    ya umarım bu şarkı bu kadar tepki aldıktan sonra bile bile lades olmayız.. şarkıyı değiştirme yatkisi varmış... yetkililere sesleniyoruz... ne iş bu şarkı? hadi çalın güzel bişiler havamızı bulalım.. işgalci kuvvetlerin yurdumuzu terkedişi gibi biz de 2 senelik tartışılmaz başarıdan sonra -ki geçmişi de var bunun- eurovision'dan paşa paşa ayrılmak zorunda kalıcaz... buna göz yuman ne olsun...
  • Duffs • 19 Şubat 2005 00:00 • #599864
    Dünyanın en saçma programına gayette yakışacak bi şarkı olmuş
    Burdan tüm TRT yi tebrik ediyorum...
  • gergedan • 19 Şubat 2005 00:00 • #599865
    bu şarkıyı yazanınnnnn....
    bu şarkıyı söyleyeninnnnnn.....
    bu şarkıyı onaylayanınnnnn.....
    bu şarkıyı bu şarkıyı dinleyeninnnn......
    başına bu şarkıyı söyleyen iğrenç karı kadar taş düşsünnnnn
    bune lammm böyle şarkılar artık ilkokul öncesi okullarda müzik derslerinde öğretiliyor bu vatandaşlar işin cidiiyetinin farkında değiller galba:((((
  • _OcEaNiA_ • 19 Şubat 2005 00:00 • #599866
    alahımmmmmm!!! bu şarkıyı duyunca tüylerim diken diken oluyooooooo!!

    nefffffffret ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! hadi o berbat sesli
    berbat fizikli sempatik olmaya çalışan itici kadını geçtim şarkının aptal saptal sözlerini de geçtm de bari altyapısı olsaydı şarkının!! şarkının altyapısı kendimi 70lerde gibi hissettiriyo be
  • ozgoksel1 • 19 Şubat 2005 00:00 • #599867
    valla bu şarkı beni temsil etmiyo...hiç üstüme alınmam abi..rimi rimi leymiş...o ne yaaaaaa...küçük kurbağayla girseydik daha iyi sonuç alırız....
  • hijazz • 19 Şubat 2005 00:00 • #599868
    daha elindeki ekipmanı kullanmayı bilmeyen bir kurumdan ne beklenir.istanbul radyosundaki 128 kanal mikserin 32 si yeter diyip de üstüne demir kapak örten zihniyet.değeri 12000$ olan kayıt cihazlarından-ki piyasada zor bulunur-bir tane yeter deyip gerisini hediye eden ülkeye yollayan,ankaradaki deposunda yüzbinlerce dolar değerinde cihazları olup da depo da çürümeye terk eden zihniyetin bir başka esprisi.ben parçayı ne dinledim ne gördüm.biraz kulak misafiri oldum ama daha 3 5 saniyede ne mal olduğu belli oluyor.Türkiye de bir muzisyen olarak kendimden utanıyorum.bilmeden bu alemde bulunan salak insanlardan birine saygı duymak gibi bir gaflete düşmedim ve düşmem inşallah.bunun gibi gafları yapanlara iki sözüm var siz yaşayan ölülersiniz.Eğer siz müzikten anlıyorsanız ben ordinaryus müzisyenim.