ya umarım bu şarkı bu kadar tepki aldıktan sonra bile bile lades olmayız.. şarkıyı değiştirme yatkisi varmış... yetkililere sesleniyoruz... ne iş bu şarkı? hadi çalın güzel bişiler havamızı bulalım.. işgalci kuvvetlerin yurdumuzu terkedişi gibi biz de 2 senelik tartışılmaz başarıdan sonra -ki geçmişi de var bunun- eurovision'dan paşa paşa ayrılmak zorunda kalıcaz... buna göz yuman ne olsun...