-
Ben Pentagram istiyorum.Bi çıkartsalar oraya görürler Türkler nasıl şarkı yapıyorlarmış.Rimi rimi ley miş hah! İsmini duyan korkar lan.Valla ben diğer ülkelerden birine oy verecem ne lan bu rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...
-
Kesinlikle uçuruma doğru gidiyoruz, buna göz göre göre rezil olmak istiyoruz biz demek ya, 2 sene o güzel çalışma ve başarıdan sonra tekrar en başa döndük ne yapıp edip durdurmalı, ve eurovisona daha profesyonel kişiler gitmeli Mor ve Ötesi, Şebnem Ferah, Manga gibi rockın önemli isimleri olabilir mesela
değil mi ama göz göre göre rezil olmayalım
-
Bu Şarkı İçin Diyecek Birşey Bulamıyorum Tamamen Saçmalık Bence. Bir Kere İngilizce Değil...Zaten Olsa Bile Birşeye Benzemeyecktir. Buna Adım Gibi Eminim. Bu Ülkede Mor Ve Ötesi Manga Gibi Guruplar Teoman Gibi Adamlar Varken Daha Önce Adını Bile Duymadığım Biri Bizi Yurtdışında Temsil Edecek. Gülüyoırum! Hatta Ağlamam Bile Lazım!! Daha Ne Yapayım.En Azından Halka Sorsalardı...
-
2 sene sonra sonuncu olmak kötü olacak geçmiş olsun
-
Ya ben bi daha yorum yapmak istiyorum yaaa napalım trt ye mektup mail bişi atalım imza toplayalım vs. yaaaa Dünyaya resil olmayalım gerçekten bu parça ancak ilkokul 2. kitaplarında yer alabilecek türden bi parça uçurumaaa gidiyoruzzz BİR SANATÇI VEYA GRUP ELİMİZDEN TUTSUN MÜZİK CAMİYASI DA TEPKİSİNİ GÖSTERSİN ARKADAŞLAR BİR ŞEYLER YAPALIM EUROVİSONA BÖYLE BİR ŞARKI(!) İLE GİTMEYLİM
-
ya neden bu şarkı, bu ülkede müzkten kimse mi anlamıyor yaw. bu ülkede DUMAN diye bi grup var bi de onları deneyelim bence !!!!! MOĞOLLAR GİBİ DUMAN GİBİ GRUPLAR DEĞERLENDİRİLMELİ
-
Arkadaşlar,öncelikle belirteyim bende o 5 kişilik ekipteyim.
Müzikal olarak yapilar elestirilere sonuna kadar katiliyorum ki ben gruba girerkende söyledim 1. olduktan sonrada söylüyorum kötü bir şarkii..
amaa artik işin cilki cikti,eleştirmek var eleştirmek var,savunmadiğim bir şeyi savunur hale geldim artik..bir kere gülserene çok büyük haksizlik yapiliyor,yakinen tanidiğim için açik yüreklilikle söylüyorum kiz çok iyi şarkici ve müzisyen.konservatuar şan ve vurmali sazlar bölümü mezunu!gerçi televizyondan izleyince fark ettim o gece kötü söylemiş ama dediğim gibi iyi şarkici merak edenler www.gulseren.net e bir göz atabilirler.
ikincisi bu şarkiyi albüm şarkisi olarak düşünmeyin tamamen eurovision konseptiyle düşünmek lazim,işte o açidan bakarsaniz alt yapi değişip parçanin eli yüzü düzelince,karaografi ve diğer şovlarda hazirlaninca başari şansi yüksek kim ne derse desin..en önemliside sms olayii.biliyorsunuzkii bu işi türkiyeden fazla ciddiye alan ülke yok,sonuç olarak amatör bir yarişma.. o yüzden dereceye gireceğini düşünüyorum.Rimi rimi ley ne demek,bunun neresi türkçe diyenlere,geçensene eurovisionda 2. olan parçanin tipki yüzüklerin efendisindeki gibi yer yüznde olmayan uydurma bir dille yazildiğinin hatirlatirim..
son olarak bir müzisyen olarak bende çok iyi bir şarkiyla oralara gitmek isterdim ve haklida olsa bir takim eleştirilre mağruz kalmadan işimizi yapip gelmek isterdim.. ama durum budur! elimizden gelenin en iyisini yapacağiz kimseniz şüphesi olmasin artik biraz yapici olalim lütfen..
(birde sizden ricam allah aşkina türkiye finalindeki 7 şarkiyi dinlermisiniz,o zaman kötünün iyisi olduğunu göreceksiniz..andante var yaaa!ve bu şarkii favoviydi...)
-
yazık yazık böyle bir rezalet olamaz. sonunculuk garanti
-
ReZaLeT!!hayatımda dinlediğim(aslında normal sartlarda asla öyle bir hata yapmam)en berbat sarkı budur!!!bıde bunla yarışmaya katılmaktan bahsediyorlar!!zaten elle tutulur bi yanımız yok bari eurovisionda rezil etmeyelim kendimizi!!
-
lim lim leeeey rimi rimi ley, gerçekten rezalet! hayır ingilizce şarkı söylenmesine de karşıyım ama bizi temsil edebilecek herkesin desteğini alabilecek daha güzel bir şarkı oluşturulup bu yarışa sokulabilir. jüride gerçekten sokakta insanlarla konuşan sosyal insanlar mı vardı acaba? yoksa 1980den beri dışarıya adımını atmayıp çevresiyle ilgilenmeyip kendini sadece ve sadece müziğe adamış insanlar mı vardı? YA DA ALBÜM KAYGISI TAŞIYAN BİR İNSANI GÜNDEME TAŞIMAK İSTEYEN BİR BİR JÜRİ Mİ VARDI????