Ben Pentagram istiyorum.Bi çıkartsalar oraya görürler Türkler nasıl şarkı yapıyorlarmış.Rimi rimi ley miş hah! İsmini duyan korkar lan.Valla ben diğer ülkelerden birine oy verecem ne lan bu rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...