Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

  • HAZARd • 20 Şubat 2005 00:00 • #599901
    Ben Pentagram istiyorum.Bi çıkartsalar oraya görürler Türkler nasıl şarkı yapıyorlarmış.Rimi rimi ley miş hah! İsmini duyan korkar lan.Valla ben diğer ülkelerden birine oy verecem ne lan bu rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...rimi rimi ley...
Bu konunun tüm mesajları