Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • menAkse • 21 Şubat 2005 00:00 • #599932
    Bu nasıl bir rezalettir...Böyle bir rezalete devletin kurumu olan TRT nasıl çanak tutar bunu anlamak mümkün değil.Ses, yorum, kareografi, beste, müzik, aranje... tamamen fiyasko...

    Sertab ERENER ile gelen bir birincilikten sonra, utanmadan böyle bir şarkıyla ortaya çıkıp assolist edalarıyla ortalarda dolaşan bu şahsiyet fukarası insanları, onlara çanak tutanları şiddetle kınıyorum.

    Ben sonunculuğa cidden razıyım... Yarışma dışı bile bıırakılsak yeridir...
  • Holy_Bastard • 21 Şubat 2005 00:00 • #599933
    Avusturya bizim şampiyon olduğumuz sene ilkokul şarkısı gibi çıkmıştı (Deniz mavidir , çimenler yeşil...) ve ilkokul çocukları gibi söylemişlerdi şarkıyı...Biz evde yarılmıştık ''Ulan ne salak milletler var be!Böyle şarkı seçilirmi?''.Nerden bilelim o zamanlar bizimde 2 başarıdan sonra şımarıp ne olduğu belirsiz bir şeyle yarışmaya katılacağımızı...Türk halkımı seçti bu şarkıyı oyla?Kim kekliyo lan bizi?Dalgamı geçiyosunuz siz milletle?O şeyi duyunca bütün Türkler'e gülecekler , o salağa değil!!Birde şımarık hanımefendi kıskanıldığı için böyle eleştirildiğini söylemiş....Fesuphanallah!!!!!!!
  • wowwow • 21 Şubat 2005 00:00 • #599934
    olumsuz düşünen bütün arkadaşlaralara katılıyorum bu şarkı türkiyeyi temsil ederse sonuncu olmamız kesindir.Zaten şarkı nın solisti de şov yapmaktan başka bi şey yapmıyo,ya da şov yapmaya çalışıyor.ÜLKEMİZİ BU ŞARKI ASLA T. ETMEMELİ.ayrıca ülkemizde süper gruplar ve gerçek sanatçılar var.YANİ BU ŞARKI OLMAZ OLMAZ OLAMAZ:)))
  • stell dragon • 21 Şubat 2005 00:00 • #599935
    bebbat bişey yazık ya bunu yazanı bulacan??????????????????**
  • Metal milita • 21 Şubat 2005 00:00 • #599936
    valla benim bile daaa güzel bestelerim var ...
  • janjan_05 • 21 Şubat 2005 00:00 • #599937
    hayatımda bundan daha kötü bir parça duymadım okulda öğrendiklerimiz daha iyi yaaa ne bu allahaşkına neden bu işi profosyonellerin eline bırakmamakta bu kadar çok direniyorlar? Görmediler mi geçmiş senelerden bu işin ancak onlarla olabileceğini? Hayret vallahi...
  • JusT_a_Dream • 21 Şubat 2005 00:00 • #599938
    aranizda bu gune kadarki tum eurovision yarismalarinda 1 tane iyi sarki dinleyen oldumu?
    ya da olduysa bile o iyi sarki hic secildimi?

    ya da eurovision ne ? nie bu kadar ciddiye aliosunuz ki ?
  • CEREBELLUM • 21 Şubat 2005 00:00 • #599939
    Tamam sarki kötü ama onu söleyen kari sarkidan daha kötü.Ben hayatimda onun kadar antipatik bi insan görmedim.Yorumumu bi sarkiyla noktalamak isterim.SiSKO GÜLSEREEEEN OLAMAZSIIIN SAMPiYOOOOON SiSKO GÜLSEREEEEN OLAMAZSIIIN SAMPiYOOOOON!!!!!!
  • mustied • 21 Şubat 2005 00:00 • #599941
    kanlım olcaksın git başımdan...:)
  • _CedRiC_ • 21 Şubat 2005 00:00 • #599942
    ulen ben şarkıya hasta kaldım dermisim iğrendim hatta 1 dakka daha dinleseydim kusardımmmmmm...........ayrıca pen bile daaa i i şarkı yazardım.....:P