Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • nehir • 25 Şubat 2005 00:00 • #599986
    bence oylama konusu biraz daha sakat gibi , bknz popstar
    müziğe imzasını atmış bilirkişi topluluğu kurulabilir
    Sertab'ın seçici kurulda olması faydalı olabilirdi. .
    ama ortada bir TRT klasiği var, rüşvet vs
    Avrupa'da tanıtımımızmış, yok müzikte elde ettiğimiz başarılarmış. .
  • ChooseLife • 25 Şubat 2005 00:00 • #599987
    Wall abi tam anlamıyla bööööööök . Ben yapsam daha iyisini yapardım yuh bee!!!!!!
  • Taur Amandil • 25 Şubat 2005 00:00 • #599988
    Bu parçanın bilmem kaç senesinde yine seçmelere katıldıgı ama seçilmedigi hakkında bir haber vardı t.v de. Eurovision kurallarına göre bu parça tekrar seçimlere katılamıyor. E nasıl oldu da nasıl oldu? 150,000 euroluk bir rüşvet olayı varmış. Aramızda biz para toplayalım trt ye biz rüşvet verelim o parça gitmesin ya Eurovisiona!!!!!!!!!
  • sunburn • 25 Şubat 2005 00:00 • #599989
    öyle yarışmaya böyle şarkı mantıgı çerçevesinde bakarsak daha iyi anlayabiliriz bu güzide eseri...
  • ---BuRçİN--- • 25 Şubat 2005 00:00 • #599990
    bikere kadın iğrenç çok kilolu sahnede hiç estetik durmuyo şarkının başında bir hareket ediyor sonuna kada istem dışı(yağları sayesinde)biyerleri hiç duramıyo:))
    bu kadar yorum yapmaya pek de gerek yok netice:
    KÖTÜ ÖTESİ BİR DURUM MİDE BULANDIRICI...
  • ftm • 25 Şubat 2005 00:00 • #599991
    lan abi şaka falan mı yapıyosunuz!!!!
    millet doya doya sövsün die hazırlanmış bi komplo bence....
    kadın da casus zati,
    ortaçağ müziği sevenler de çıkar da oy verirler bise
  • inansahins • 25 Şubat 2005 00:00 • #599994
    tren gelir hoş gelir
    ley ley RİMİ RİMİ LEY
    odaları boş gelir
    RİMİ RİMİ güzel gel bize
    Şarkı bu mu,ben dinlemedim de:)
  • sugar_coma • 25 Şubat 2005 00:00 • #599996
    valla bu şarkıyla türkiye yerin dibine girer bi izledim kadın dansediyo kendisi dans etmiyo yağları dans ediyo bence hiç güzel bir şarkı değil takılmış cd gibi rimi rimi ley dio o kadar
  • En_Deep_Purple • 25 Şubat 2005 00:00 • #599997
    Bu kadar mızmızlanmaya kimsenin hakkı yok... Yapın iyisini de görelim derler ama. Ya bu yarışmada gönderilecek eserin seçimi halka açık değil miydi? Kim umursadı peki o zamanlarda bu daveti? Bu şarkı elemelere katılmış olanların içinde yine eli yüzü en düzgün şarkılardan biriydi :))) Gereksiz yere ekibin üzerine gidip, yine gereksiz yere morallerini bozmanın gereği yok.
  • PunKid • 25 Şubat 2005 00:00 • #599998
    beş para etmez..yazık oldu trtnin seçmek zorunda olması işi kötü duruma getirdi..kadının suratı iğrenç ses de yok mazhar alansona kesinlikle görüşlerinde katılıyorum