bikere kadın iğrenç çok kilolu sahnede hiç estetik durmuyo şarkının başında bir hareket ediyor sonuna kada istem dışı(yağları sayesinde)biyerleri hiç duramıyo:))
bu kadar yorum yapmaya pek de gerek yok netice:
KÖTÜ ÖTESİ BİR DURUM MİDE BULANDIRICI...