Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • blue_sky • 1 Mart 2005 00:00 • #600040
    bende kendime müziik konusunda güvenirdim ama bu şarkıdan bişey anlamış diilim
    bu ne nolur biri açıklasın!popmu halk müziğimi alternatifmi türkçemi
    bu nasıl bi düzenlemedir
    bu nasıl sözdür
    nediiir bu!neeeeeeeee?????????????
  • batuhann • 1 Mart 2005 00:00 • #600041
    ismail türüt gitse bence daha başarılı oluruz.durumumuz yani bukadar vahim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bu şarkıyı seçenlerin hiçmi müzik kulağı yok ya!!!!!! delirtmesinler adamı,
  • AMOR • 2 Mart 2005 00:00 • #600042
    birşeşy daha var...bu şarkıyı secen jürininde ..........................................,.................,.........,.......!!!! teessüf ediyorum...ayıptır.
  • wallkaan • 2 Mart 2005 00:00 • #600043
    Geçen sene Punk ska grubunun imajıyla , Avrupaya kendini tanıtmaya çalışan Türkiye bu sene de familyası belli olmayan muzik tarzıyla ''limi limi !! iddalı gözüküyor. :)))
    Allah müzikle ilgilenen arkadaşlarımın akıl sağlığını korusun!!!
    Amin (?)
  • Eek-Thecat • 2 Mart 2005 00:00 • #600044
    kısa ve öz : bu kafayla nereye?
  • posetcayy • 2 Mart 2005 00:00 • #600045
    rezalet.. tek kelime..
  • qxxxq • 2 Mart 2005 00:00 • #600046
    tek kelimeyle REZALETTTTTTTTTTTT!!! manga girse dağıtırdı valla... K & T
  • DuMaaN • 2 Mart 2005 00:00 • #600047
    Banu Alkan ın "beyaz beyaz orkidem.." bile daa iyi olur valla!!!
  • wildpinky • 2 Mart 2005 00:00 • #600048
    bu ne ya? yorum bile yapcak hal birakmiYo bu sarki insanda üzgünüm ama (aslinda benim deGil bu zottirik sarkiyi seçenlerin üzülmesi gerek:) bunu ancak söYle ifade edebilirim KUSMAK ISTIYORUM!!!
  • gLsN_sOuL • 2 Mart 2005 00:00 • #600049
    yyyyaaaaawwwwwwwww arkadaşlar bence çok yanlış düşünüonuz. sonuncu bile olamayız çünkü. DİREK DİSKALİFİYE.......... :(