Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • digitolia • 5 Mart 2005 00:00 • #600090
    gülseren ve arkadaşları ayrıca bu şarkıyı seçenler şarampole yuvarlansalar türkiyemiz daha güzel bir ülke olur
  • superboy • 5 Mart 2005 00:00 • #600091
    Ya arkadaşlar E.W.T.I.C'in ilk halini dinleseydiniz o daha beterdi.İyi bi düzenlemeyle birinci olduk.Bu şarkının da düzenlemesini Ozan Çolakoğlu ve Beyonce'nin aranjörü yapıyor.Yeni düzenlemeleri görüp ona göre bir karar vermek lazım...
  • Jack Black • 6 Mart 2005 00:00 • #600092
    HAYIR HAYIR HAYIR HAYIR VE SON OLARAK YİNE HAYIR.. mor ve ötesi falan katılsın kendi parçalarıyla hem herifler az buçuk yumuşaklar placebo gibi onlarda tutulur..
  • Betty Boo • 6 Mart 2005 00:00 • #600093
    hayıııırrrr!!! öğğğğğ sonuncu olduumuz eski günlere döncezzzz...
    yaw kim seçti bu kadını... şöyle bi mor ve ötesi olcaktı da her yeri sallayacaktı... ama bu kadınla, dansla we şarkıyla hiç şansımız yok; %0
  • ayazz • 6 Mart 2005 00:00 • #600094
    bu şarkı tam anlamıyla iğrenç.sonuncu olmak için böyle bir şarkıya ihtiyacımız vardı.teşekkürler
  • ayazz • 6 Mart 2005 00:00 • #600095
    mor ve ötesi,nev,altıncı cadde katılsaydı kesin birinci olurduk.ama seçilen şarkıyla kesin sonuncuyuz.bu şarkı kötü bile değil İĞREEEEEEEEEEEENÇ HATTA TİİİİİİİİİİKSİİİİİİİİNÇ
  • BODOMM • 6 Mart 2005 00:00 • #600096
    ya berbat.Ya bu insanları seçen şahsiyetler ne kadar umarsız insanlar?Ben anlam veremiyorum neden "görmedim duymadım bilmiyorum" politikasıyla hareket etme gereği duyalım ki ya?!
    Herşey apaçık ortada.Bütün Türkiye ayağa kalkmış bizi temsil edecek bu insanları böylesine olumsuz eleştiriyorsa niçin görmezden gelmek gerekiyor bilmemki.

    TÜM TÜRKİYEYİ DE GÖRMEZDEN GELEMEZSİNİZ YA!!!
  • shady2004 • 7 Mart 2005 00:00 • #600097
    mevzu bahsi gecen sarkı?!turkiyenin karizmasını yerlebir edecegi kesin.bu sene trt bu sarkıyı geri cekmezse buyuk hayalkırıklıgı yaratır,cekerse kendi lafını geri almıs olur.buda trtnin gecmıse yakkısmaz onlarca.heycanla bekliyorum:)umarım turkiye kazanır
  • zyrap • 7 Mart 2005 00:00 • #600098
    Çok uzadi bu iş atik yaaa!kötüyse kötü yeter amaa,her kez bir şey söylüyor hakli veya haksiz ama cidden kabak tadi vermeye başladi artik...
    Bu kadar büyültecek ne var ya?vatan milet sakaraya??
    başka konular tartişalim artik..
  • No_Remorse • 7 Mart 2005 00:00 • #600100
    muhahah ne diyeyimki bebekler bile biliyr olayı...:D