Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • zYnPp • 4 Mart 2005 00:00 • #600080
    abi bu kadar boktan bi şarkı olamaz olmamalı yaaa...kuduruyorum ya.hadi bizim sesimiz gelmiyo oraya.bu isyanlarımız bu bagırısmalarımız..peki bizim sanatcı bildigimiz adamlar niye hiç sesini cıkarmıyo?seyirci gibi izliyo hepsi??göz göre göre TÜRKİYE APTALDIR BUNLAR MÜZİGİN M'Sİ
    NDEN ANLAMAZ mı dedirticez kendimize?lütfen yapmayın ya.bi kişi cıkıp BU SARKI TÜRKİYEYİ TEMSİL ETMEMELİ desin allaaskına yaa.reziller!!!trt,o kadın,o aptal sarkı,o aptal dans ve yakında türkiye.sırf bu kadın yuzunden!!istemiyoruz !!
  • kutay__ • 4 Mart 2005 00:00 • #600081
    şok gelişme! 2006 eurovision'a trt bir Banu Alkan, Şahin K düetiyle katılmaya karar verdi. şarkının fransızca olması gündemde.İsmail YK ise adı geçen diğer aday şarkıcılar arasında.
  • saw • 4 Mart 2005 00:00 • #600082
    ya abi bi şarkıyla niye çıkıyoruz ben anlamıyorum arkadaşlar gelin el ele verelim bu milletin bu rezillikten kurtaralım yapmayın bizim gruplarımzı varken niye aptalca bi şarkıcı mıdır ne dir onu bile bilmiyoruz gelip bizi temsil ediyo koca kalçalı bi grup solısıtı var olurmu yaaaa...?
  • Serkan__ • 5 Mart 2005 00:00 • #600083
    bu kadar kötü bi şarkıyla biz hiç biyere varamayız ne yazıkki!
  • Glorfindel • 5 Mart 2005 00:00 • #600084
    ya bu eurovision'u avrupa kimsenin taktığı yok zaten neyle giderlerse gitsinler olsa olsa bu yarışmayı dikkatle izleyen tek kitle olan orta yaşı geçmiş ev kadınlarına rezil oluruz daa fazlası değil..
  • Glorfindel • 5 Mart 2005 00:00 • #600085
    ama yinede kadının birinin çıkıp rimi rimi ley diye bağırması beni rahatsız etmiyo değil
  • zola • 5 Mart 2005 00:00 • #600086
    çok saçma boş bi parça şarkıda bi mana yok hadi hareketli desek insanı coşturmuyoki gülseren de boşuna yoruluyo bence ...bu parçayla hiç katılmayıp kendimizi rezil etmesek en iyisi olur....:(
  • ArShAf • 5 Mart 2005 00:00 • #600087
    sertabın 1. liğinden sonra böyle salak saçma birini çıkartan gerizakıları ortadan kaldırmak lazım ne olduğu belirsiz bi bar sarkıcısını cıkartıyorlar ayıp abii... baska bi sey değil yanii.....
  • everDREAM • 5 Mart 2005 00:00 • #600088
    Arkadaşlar şarkıyla ilgili yapılan tüm olumsuz eleştirilere katılıyorum :)) Ayrıca geçen gün haberlerde bakan bey şarkının adını leylim ley olarak telaffuz etmişti...
    Şu hale bak yaa...
  • bluesrockjazz • 5 Mart 2005 00:00 • #600089
    ya 8 yildir muzikle ugrasan bir insan olarka size yemin ederim ben bole rezillik gormedim umarım korktugum basımıza gelmez ve biri bu cılgınlıga bir son verir.....Sertab ve Athena bunlari hak etmiyor :D