-
kardeşim bırakın çıksın.belki kız 1 olacak orda demo yapmış.sanki dünyanın her bir yanı türkçe biliyor sanki.hem bizim dinlediğimiz birçok şarkıyı biz anlayabiliyormuyuz.belki hoşlarına gidecek
-
lan anlamıyorum bu insan lar kütmü yav anlamadılar mı yıllardır olmuyo işte . yine yöresel igrenç ötesi bi şarkıyla temsil ettik lerine sana caklar . ama biz istemiyoruz katılamayalım daha iyi . bi kere ingilizce olmayan bi şarkıyla kazanacak larını hayal eden salak ötesi insanların bu organizasyon da işi yokkkkkkkkkk
-
yöresel ezgiler taşıması sorun değilde parça çok basit !! aşırı amatörce hazırlanmış. arkadaşlar bu işte başka şeyler dönüyo bence. yoksa buşarkıyla mahalli seçmeleri bile geçememesi lazım!! madem amatör bi besteyle katılım olcaktı.bari adam gibi bi şeyler yapılsaydı.
-
Çok önemli bir yarışma değil zaten eurovision, niye bu kadar önemsiyosunuz ki. Hiç bir ülke bizim kadar dikkate almıyor bu yarışmayı, hangi üşlkenin starı katılmış sanki bu yarışmaya.
Şarkı iğrenç, ona sözüm yok, kadın da iğrenç, sahne şovu daha da iğrenç. Ama tartışmaya değmez dediğim gibi bizim kadar önemseyen başka bir ülke yok bu yarışmayı
-
şarkı kötü, birincilik ihtimali bile yok.
-
ya aslında bu şarkıyı herhangi bi popçunun albümüne vermeyi teklif etseniz popçunun bile kabul etmeyebileceği bi şarkı ama orta sıralarda yer bulacağını düşünüyorum çünkü daha kötüleri de oluyor ve türkiyenin az da olsa bir oy potansiyeli var artık ayrıca şarkı çok saçma
-
ajda pekkanin "aman petrol"'ünden bile kötü. inanamiyorum.
-
ya aslında trt 20 yıl öncesine döndü resmen...bi geçen yıla bakın bir de bu yıl bence hiç şansımız yok..
-
önemsiz old katılmıyorum ben!! getirileri çok bana kalırsa.. 1.old yarışmada gördük..bence bi daa düşünsen iYi olur-ki diğer ülkelerden "bu konuda" bize ne?! onu da pek anlayabilmiş diilim açıkçası..ama şarkı tek kelimeyle İĞRENÇ!!!!!söyleyen de!! kafa sallamayı ne sanıyo acaba?!.. saçmalık!! şaka sanmıştım ilk duyduğumda ama..diilmiş!!!ne diyebilirim ki daha.. DUA EDİN ARKADAŞLAR!!..SONUNCU OLMAYALIM!! :(
-
Rimi Rimi Ley nedir arkadaş? Açıkçası Türkiyede Güzel müzik yapan birsürü genç insan varken neden acaba insanlar bizi sonuncu yapmaya, rezil etmeye çalışıyor. Bizler geçmişte bu tip şarkılar yüzünden eurovision'dan nefret ettik, 2 sene önceki birincilikle sevmeye başladık. Şimdi neden gene geriye dönelim?...
Kesinlikle onaylamıyorum...