Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • kutay__ • 4 Mart 2005 00:00 • #600070
    2006 eurovisiona "el habibi zumzuma" adlı "oryental" esintiler taşıyan bestemle katılmaya karar verdim. eminim ki seçmeleride açık ara kazanırım. herkes beni konuşur, böyle eleştiri sayfaları falan derken... bende hayallerimdeki marshall full stack anfi ve boy boy sg, les paul, es335'leri alabilecek parayı hafif hafif zulalamış olurum. oof of grubu toplama ve para kazanma vaktidir. tüm yetenekli garaj üyelerini bekliyorum. ayrıca mezdeke grubuyla şimdiden yaptığım görüşme sonucunda örozyon yarışmasında arkada siyah deri dansöz kıyafetiyleriyle dansetmeleri için anlaşmaya vardım. hadi biraz daha tüyo vereyim madem. sahne şovumuz matriks gibi olacak. her türlü maddi manevi desteğinizi bekliyorum.
  • mehmetkadir • 4 Mart 2005 00:00 • #600071
    bu nota birikintisinin ben de yarattığı şoku atlatabilmek için günlerce sertap dinleyip ah ne güzel günlerdi o günler deyip torunlarımızın bile bir daha göremeyeceğini düşündüğüm eurovision zafer gecesini hayal ettim durdum. rimirimibişeybişeyden hiç bir şey olmaz.
  • constantine • 4 Mart 2005 00:00 • #600072
    daha kötüsüde olabilirdi...
  • constantine • 4 Mart 2005 00:00 • #600073
    DÜZELTİYORUM daha kötüsü olamaz!!!!!!
  • mavi kan • 4 Mart 2005 00:00 • #600074
    İğrençlik beaaa!!!!!!
  • blitzkrieg • 4 Mart 2005 00:00 • #600075
    tam başarılıyız dedik- birileri başarısızlığı özlemiş ki- eski halimize geri dönme çabasına başladık . 21. olursak sevinelim
  • safakis • 4 Mart 2005 00:00 • #600076
    arkadaslar fazla umutsuzsunuz, allah askina bu sene secilen diger parcalardan haberiniz var mi? ya diger ulkelerin parcalarindan? rimi rimi ley oldukca iyi bir sonuc alacak buna inaniyorum.
  • fatoşigma • 4 Mart 2005 00:00 • #600077
    ne şarkı güzel ne de yorum....
    sesi yetersiz kalıyo bence....
  • DUMAN_kiz86 • 4 Mart 2005 00:00 • #600078
    ya abicim biz buraya bu sarkiyi sevmedigimizi yaziyoruz ama bu adamlar bizi dinlicek mi???!!
    yani bi sonuc alabilecek miyiz bunu bize yapmasinlar ya bu kadar cocukca bi sarki yok bu nedir ya ilk okul sarkisi mi?? birde dans falan etmeye calisiyo tabi ona dans denirse insan izlerken uyuz oluyo eli ayagi titremeye basliyo, sarkidan baska herseye benziyor bu nasil bi dava uyuz olmamak elde degil!!!!!
    lütfen su sarkiyi söyleyen arkadas katilmasin su yarismaya kendi cekilsin yoksa katliam yapmak zorunda kalicam!!!!
  • ansı • 4 Mart 2005 00:00 • #600079
    bu şarkı saçma sapan ve detone bir şekilde söyleniyo yani laf bulamıyorum berbat bir şarkı şansımız yok zaten neden bu şarkıyı ve bu kişiyi seçmişler bilmiyorum ama bu şarkının müziği tarif ettiğini düşünmüyorum