-
2006 eurovisiona "el habibi zumzuma" adlı "oryental" esintiler taşıyan bestemle katılmaya karar verdim. eminim ki seçmeleride açık ara kazanırım. herkes beni konuşur, böyle eleştiri sayfaları falan derken... bende hayallerimdeki marshall full stack anfi ve boy boy sg, les paul, es335'leri alabilecek parayı hafif hafif zulalamış olurum. oof of grubu toplama ve para kazanma vaktidir. tüm yetenekli garaj üyelerini bekliyorum. ayrıca mezdeke grubuyla şimdiden yaptığım görüşme sonucunda örozyon yarışmasında arkada siyah deri dansöz kıyafetiyleriyle dansetmeleri için anlaşmaya vardım. hadi biraz daha tüyo vereyim madem. sahne şovumuz matriks gibi olacak. her türlü maddi manevi desteğinizi bekliyorum.
-
bu nota birikintisinin ben de yarattığı şoku atlatabilmek için günlerce sertap dinleyip ah ne güzel günlerdi o günler deyip torunlarımızın bile bir daha göremeyeceğini düşündüğüm eurovision zafer gecesini hayal ettim durdum. rimirimibişeybişeyden hiç bir şey olmaz.
-
daha kötüsüde olabilirdi...
-
DÜZELTİYORUM daha kötüsü olamaz!!!!!!
-
İğrençlik beaaa!!!!!!
-
tam başarılıyız dedik- birileri başarısızlığı özlemiş ki- eski halimize geri dönme çabasına başladık . 21. olursak sevinelim
-
arkadaslar fazla umutsuzsunuz, allah askina bu sene secilen diger parcalardan haberiniz var mi? ya diger ulkelerin parcalarindan? rimi rimi ley oldukca iyi bir sonuc alacak buna inaniyorum.
-
ne şarkı güzel ne de yorum....
sesi yetersiz kalıyo bence....
-
ya abicim biz buraya bu sarkiyi sevmedigimizi yaziyoruz ama bu adamlar bizi dinlicek mi???!!
yani bi sonuc alabilecek miyiz bunu bize yapmasinlar ya bu kadar cocukca bi sarki yok bu nedir ya ilk okul sarkisi mi?? birde dans falan etmeye calisiyo tabi ona dans denirse insan izlerken uyuz oluyo eli ayagi titremeye basliyo, sarkidan baska herseye benziyor bu nasil bi dava uyuz olmamak elde degil!!!!!
lütfen su sarkiyi söyleyen arkadas katilmasin su yarismaya kendi cekilsin yoksa katliam yapmak zorunda kalicam!!!!
-
bu şarkı saçma sapan ve detone bir şekilde söyleniyo yani laf bulamıyorum berbat bir şarkı şansımız yok zaten neden bu şarkıyı ve bu kişiyi seçmişler bilmiyorum ama bu şarkının müziği tarif ettiğini düşünmüyorum