2006 eurovisiona "el habibi zumzuma" adlı "oryental" esintiler taşıyan bestemle katılmaya karar verdim. eminim ki seçmeleride açık ara kazanırım. herkes beni konuşur, böyle eleştiri sayfaları falan derken... bende hayallerimdeki marshall full stack anfi ve boy boy sg, les paul, es335'leri alabilecek parayı hafif hafif zulalamış olurum. oof of grubu toplama ve para kazanma vaktidir. tüm yetenekli garaj üyelerini bekliyorum. ayrıca mezdeke grubuyla şimdiden yaptığım görüşme sonucunda örozyon yarışmasında arkada siyah deri dansöz kıyafetiyleriyle dansetmeleri için anlaşmaya vardım. hadi biraz daha tüyo vereyim madem. sahne şovumuz matriks gibi olacak. her türlü maddi manevi desteğinizi bekliyorum.