Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • _apeiron_ • 10 Mart 2005 00:00 • #600123
    işte lanet şarkıya bu kadar yorum yapılmış bişey anlatmama gerek yok garaj tarihin de bi konu hakkında yapılan en çok yoruma sahip olan bu şarkı herşeyi anlatıyo zati bari yorumlar olumlu olsa....
  • Eja • 10 Mart 2005 00:00 • #600124
    böyle bir rezalete kimse sessiz kalmamalı bence...
  • Cemgs • 11 Mart 2005 00:00 • #600125
    turkiyede bir cok gercek sanatci var ama nedense TRT herzaman kotu muzik yapanlari seciyor ve bizi butun avrupaya hata butun dunyaya rezil ediyor. Hic kusku yok ki sonuncu olacaz ama sunu da unutmamak gerek ki Eurovisyondaki tek kotu muzik yapan ulke degiliz...? Umarim bir sonraki yarismada guzel bir sarkiyla cikariz..!!
  • aeroplane • 11 Mart 2005 00:00 • #600126
    tek kelimeyle terbiyesizlik bu yapılan yüce Türk halkına keşke Ciguli ile katılsaydık o daha kaliteli(yalan tabi) Gene de gurbetçiler akın akın oy yağdıracak bu şarkıya hayır MFÖyü bile geçecek türküden bozma oryantalden dönme şarkı
  • no mind • 11 Mart 2005 00:00 • #600127
    bu ne iğrenç bi şarkıdır böyle sertab ve athenadan sonra hayal kırıklığı yaşıyoruz neden trt böyle bi iğrençliğe göz yumuyo anlayamıyorum
  • antihiphop • 11 Mart 2005 00:00 • #600128
    tek kelime bşi diim iğenxç resalet berbat... ehuehe tmm tmm sustum.haiirr susmucamm işte İĞRENÇÇÇ BŞİİİİİİ :P
  • Darkened • 12 Mart 2005 00:00 • #600129
    yav iğrenç harbiden ya düşündükçe uyuz oluyorum nasıl seçerler böyle rezil bi şarkıyı ya...

    hey allahım TR adam olmayacak!!!!!!!!!!!
  • sel_in_nur • 12 Mart 2005 00:00 • #600130
    Türkiyeyi, rezil etmek için seçilmişse bu şarkı....gayet güzel....
  • love hunter • 12 Mart 2005 00:00 • #600131
    ya boyle sacmalıklarla değil eurovısıon a hıcbır yrısnmaya katılınmamalı.zaten batıya karsı bu konuda ezık durumdayız tam sertab ve athenayla ısı kurtarmaya baslamısken bu ne sımdı.
  • protestan_31 • 13 Mart 2005 00:00 • #600132
    bence sonuncu bıle olmayız aslımda kız bıras gusel olsa belkı sonuncu olurduk ama o da yook yazıııık :&(