-
bu sene bizi yerin dibine sokacaklar 1 2 seneyi bırak semiha yankılı zamanlarımızı özlicez
-
Ya arkadasla bise yapmamiz lazim sessiz ve kayitsiz kalamayiz bu duruma. Bu sey (sarki demeye dilim varmiyo bu zirvalik icin) muzik adina yapilmis basarili bir kiyim ve katliam ornegi.Sadece sonuncu olursak opup basimiza koyalim. 100 yilin en kotu parcasi olarak tarihe gecebilir bu parca.
-
Bence türkiyede kaliteli müzik yapıyorum diye geçinenlerin bu yarışmaya katılmaya cesaret edememelerinden oluyor bunlar. Oradan gelecek yenilgiyle kötü reklam yapmaktan korktukları için katılmaktan kaçıyorlar. Aslında al sana fırsat, eğer gerçekten iyiysen çıkarsın eurovizyona delikanlı gibi.
Gene bence, illaa da eurovizyona katılmak zorunda değiliz, bu şarkıyla gidip rezil olacağımıza "türkiye bu sene katılmadı" desinler arkamızdan...
-
bu konu zor kapanir! bari sesimizi duyup dikkate alan birileri olsa. Bu kadinin yerine banu alkani koysalar daha çok dikkat çekerdik filan belki sansimiz daha fazla olurdu :)) rezil olacaz reziiill...
-
hepsini öldürelim, hödö löbo lehöööyy
-
Bu işin altında başka numaralar döndüğü kesin, seçilen şarkı (demeye dilmiz varmıyor) söyleyen hanım kızımız hangi bürokratın akrabası acaba diye düşünen sadece bizmiyiz?
-
bence bu sarkıyla katılırsak bi daha ... sene bizi almazlarr :))))
bu sarkı bile değil beee
-
kıçım bile bundan daha fazla sahneya yakışır
-
atmosferik depresif trash metale brutal vokal oturtup çıqsınlar sahneye kazanırız... :))
iskandinavlar sağolsun :)
BURZUM!!!
-
şarkıyı yarıda kesip..sahneden indirme gibi bir olayları var mı acaba..Yoksa bu sene olabilir mi??