Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • titobroz • 13 Mart 2005 00:00 • #600133
    bu sene bizi yerin dibine sokacaklar 1 2 seneyi bırak semiha yankılı zamanlarımızı özlicez
  • Kanyon • 13 Mart 2005 00:00 • #600134
    Ya arkadasla bise yapmamiz lazim sessiz ve kayitsiz kalamayiz bu duruma. Bu sey (sarki demeye dilim varmiyo bu zirvalik icin) muzik adina yapilmis basarili bir kiyim ve katliam ornegi.Sadece sonuncu olursak opup basimiza koyalim. 100 yilin en kotu parcasi olarak tarihe gecebilir bu parca.
  • iced_and_wicke • 13 Mart 2005 00:00 • #600135
    Bence türkiyede kaliteli müzik yapıyorum diye geçinenlerin bu yarışmaya katılmaya cesaret edememelerinden oluyor bunlar. Oradan gelecek yenilgiyle kötü reklam yapmaktan korktukları için katılmaktan kaçıyorlar. Aslında al sana fırsat, eğer gerçekten iyiysen çıkarsın eurovizyona delikanlı gibi.

    Gene bence, illaa da eurovizyona katılmak zorunda değiliz, bu şarkıyla gidip rezil olacağımıza "türkiye bu sene katılmadı" desinler arkamızdan...
  • breeze • 13 Mart 2005 00:00 • #600136
    bu konu zor kapanir! bari sesimizi duyup dikkate alan birileri olsa. Bu kadinin yerine banu alkani koysalar daha çok dikkat çekerdik filan belki sansimiz daha fazla olurdu :)) rezil olacaz reziiill...
  • P_E_N_A • 13 Mart 2005 00:00 • #600137
    hepsini öldürelim, hödö löbo lehöööyy
  • The Fortuna • 13 Mart 2005 00:00 • #600138
    Bu işin altında başka numaralar döndüğü kesin, seçilen şarkı (demeye dilmiz varmıyor) söyleyen hanım kızımız hangi bürokratın akrabası acaba diye düşünen sadece bizmiyiz?
  • dalgamotoru • 14 Mart 2005 00:00 • #600139
    bence bu sarkıyla katılırsak bi daha ... sene bizi almazlarr :))))
    bu sarkı bile değil beee
  • umitsenn • 14 Mart 2005 00:00 • #600140
    kıçım bile bundan daha fazla sahneya yakışır
  • Kanpp • 14 Mart 2005 00:00 • #600141
    atmosferik depresif trash metale brutal vokal oturtup çıqsınlar sahneye kazanırız... :))


    iskandinavlar sağolsun :)

    BURZUM!!!
  • FaLLeN SoNiC • 15 Mart 2005 00:00 • #600142
    şarkıyı yarıda kesip..sahneden indirme gibi bir olayları var mı acaba..Yoksa bu sene olabilir mi??