Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • _RoCk GiRL_ • 8 Mart 2005 00:00 • #600113
    ya evet arkadaşlar yaa nedir bu rimi rimi ley olayıı yaa...sonuncu bile olamayız biz bu şarkıyla yaa..semiha yankı nın seninle 1 dk bile daha güzel..ee bu şakaydı..bence hiç katılmasak daha iyi olur
  • fredie182 • 8 Mart 2005 00:00 • #600114
    baba bunun üzerine igrenclik abidesi bi parca tanımıyorum ya anasını satıyım bi sürü saglam grup dururken neden o karı ya artık trt ye de güvenim kalmadı allah bize sabır versin
  • desa_kim • 9 Mart 2005 00:00 • #600115
    tam mansıyla sorarsanız varya mide bulandırıcı bir olay olamz abi böyle bişey bununla bu sene katırsak önümüzdeki 20 yıl boyunca utun bu yarışmada birinci olmayı valla allahtan yardım dileyelim duaya çıkalım arkadaşlar
  • uuzyy • 9 Mart 2005 00:00 • #600116
    ya ben böyle iğrenç bişey duymadım daha önce...
  • kuklakimu • 9 Mart 2005 00:00 • #600117
    allah belasını versin bu şarkının dalgamı geçiyosunuz bizimle. bak bizim kimya hocası tencere kapağını vur daha anlamlı olur diyor. çıkıp bari opera yı söyleseydi. (en azından kültürlügörünürdü)
  • spatula • 9 Mart 2005 00:00 • #600118
    BU şarkıda emeği geçen herkese selamlar olsun. bence bu şarkı sonuncu bile olamaz çünkü o bile bir başarıdır KATAGORİDİR !
  • scorpion26 • 9 Mart 2005 00:00 • #600119
    arkadaşlar beyler bayanlar benimde dilimde tüy bitti şarkınında onu yapannda söyleyeninde seçeninde derken ama populist bi dünyada yaşıyoruz parça hiç bi boka benzemese de yurtdışındaki gurbetçiler sayesinde bu parça ilk 10'a girecektir!!!!
    Asıl komiği ne biliyomusunuz hani ülkeler kendi parçalarına oy veremiyo ya eğer öyle bi durum olsaydı ne gülerdim ama... aklı selim mantıklı düşünebilen iyi bir dinleyici bu parçaya oy vermez çünkü:))))
  • zookeeper • 10 Mart 2005 00:00 • #600120
    Semiha Yankı'yı anacağız...
  • tacimsuede • 10 Mart 2005 00:00 • #600121
    ben sevdim . kalça da yerinde . belli ki emek harcanmış deha ürünü bi eser . daha iyisi düşünülemezdi .
  • oxo • 10 Mart 2005 00:00 • #600122
    Türkiye neden bu kadar rezil olmak için uğraşıyo bilemem rezilliğimizi her akşam televizyonlarda iziliyoruz zaten bu kadarıda fazla gelir doğrusu