Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • Maxwell • 16 Mayıs 2005 00:00 • #600154
    Valla bu şarkıyla biz değil ilk3 ilk 300 e bile giremeyiz söylüyorum. Acil olarak birimiz bir şarkı yazmassak türkiyenin itibarı 2 paralık olacak!!!!! ACİL YARDIM!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • DiaBoliCaL28 • 17 Mayıs 2005 00:00 • #600155
    ya bu sarkıyla giden zihniytin icine edim. ulan ben bile kendim sarkı yazsan ve bu karga sesimle gitsem daha basarılı olurum. hadi beste yapıldı. bu besteyi secenin aklı yok mu be kardesim. nedir bu rezalet iki sene basarılı olduk ya. hemn yine trt jurisi ortaya cıktı ve isim icine etti....
  • holiness • 17 Mayıs 2005 00:00 • #600157
    ben yoruldum artık bu zihniyetsizlerden... neymiş biz türkmüşüz, şarkı da türkçe olmak zorundaymış!.. şarkı, danslar, trt... hepsi midemi bulandırıyo.
  • sertugba • 17 Mayıs 2005 00:00 • #600158
    bir de demiyor mu: "ilk 5 garanti de umarım 1. olurum" diye!!
    hey allam ya!!
  • canavar710 • 19 Mayıs 2005 00:00 • #600162
    bu sarki ile 1.gelir limi limi leyy.. ama sondan 1.:=)
  • evanescence_f • 19 Mayıs 2005 00:00 • #600163
    ya bu nassı bişidir nassı bi rezilliktir başka adam mı kalmadı türkiye de üstelik şarkı çalıntı yani hadi şöyle adam gibi süpper bişi olsa da kuralları çiğnesek neyse ama abi bu kadarı da yapılır mı bea? 2 yıldır zar zor kurtardımız karizma gitti yerle bi oldu be! keşke ilk elemelere katılsaydık büyük finalden önce elenir bi güzel rezil olmazdık şimdi bi de direkman gir yazık bize yazık....
  • xeus13 • 20 Mayıs 2005 00:00 • #600165
    ulan türkienin tarihindeki en büyük yüzkarası olcak bu ne kadar salak bi milletiz yaaa.....
  • UnfUg-jUgeND • 20 Mayıs 2005 00:00 • #600166
    trt'nin buyılki türkçe şarkı isteği bence tam bir .....lıktı!yine o eski 1-0-2 puan alıp geri dönmeye döncek halimiz, ben gerçi bu şarkıyla onu bile beklemiyorum birde utanmadan hiç çekinmeden ne yaptığını bilmeden "bu şarkı çok güsel ben iyi bir derece bekliyorum" demes yokmu işte iş orda kopuyo bir insan hiçmi etrafına bakmaz hiçmi etrafından gelen eleştirilere aldırış etmez!! bence son iki yılda kazandığımız sükse yerle bir olacak adım gibi eminim!!!
  • erdinç • 21 Mayıs 2005 00:00 • #600167
    Arkadaş memlekette besteci mi kalmadı hele şarkıyı söyleyen sanki anneannem yaşında yahu ne zaman müzik kalitemiz artacak ne zaman kalitenin peşinden koşacak bu millet. Koyun gibi bir milletiz ne verseler yiyiyoruz. LÜTFEN ARTIK YETEEEEEEER.... TRT'ye söyleyecek hiçbirşey bulamıyorum zaten ''BRAVO'' sizi tebrik ediyorum başarılarınızın devamını diliyorum tabi başarabilirseniz...
  • erdinç • 21 Mayıs 2005 00:00 • #600168
    ATATÜRK olsaydı şimdi: Benim size söylediğim sözleri hiç ciddiye almamışsınız aferin sizlere derdi eminim. Örneğin: ''Sanatsız Kalmış Bir Milletin Hayat Damarlarından Biri Kopmuş Demektir.'' M.K.ATATÜRK

    Abi hayat damarı değil hayatın kendisi kopmuş...

    Saygıdeğer ATAM sizden bu cahiller adına özür diliyoruz. Saygılarımızla