ya bu nassı bişidir nassı bi rezilliktir başka adam mı kalmadı türkiye de üstelik şarkı çalıntı yani hadi şöyle adam gibi süpper bişi olsa da kuralları çiğnesek neyse ama abi bu kadarı da yapılır mı bea? 2 yıldır zar zor kurtardımız karizma gitti yerle bi oldu be! keşke ilk elemelere katılsaydık büyük finalden önce elenir bi güzel rezil olmazdık şimdi bi de direkman gir yazık bize yazık....