arkadaşlar beyler bayanlar benimde dilimde tüy bitti şarkınında onu yapannda söyleyeninde seçeninde derken ama populist bi dünyada yaşıyoruz parça hiç bi boka benzemese de yurtdışındaki gurbetçiler sayesinde bu parça ilk 10'a girecektir!!!!
Asıl komiği ne biliyomusunuz hani ülkeler kendi parçalarına oy veremiyo ya eğer öyle bi durum olsaydı ne gülerdim ama... aklı selim mantıklı düşünebilen iyi bir dinleyici bu parçaya oy vermez çünkü:))))