Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • black_632 • 26 Şubat 2005 00:00 • #600009
    Herhalde şakşuka ya da şapur şupur daha iyi olurdu..
  • DUMAN_kiz86 • 26 Şubat 2005 00:00 • #600010
    ASLA OLAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZ!!!!!!
    rezillik ya bu sarki türkiyenin yeni yani gecen sene gösterdigi imaji yerle bir degil,yerin altina kadar indirir!!!!!

    müzikten anlarim ama bu parcanin hic bir sansi yok,var var bizim icin arkadan birincilik demek!berbat ya tek kelimeyle cok korkunc!

    mustafa sandali filan sevmem pek ama bence onun bile daaaa iiii bir siraya kavusaca bileceginden eminim!!!! bana sorarsaniz duman eurovisiona katilmali!!!!!!!!!!!

    neyse ne desem????

    bu parca calinirsa bu yarismada,ben almanyada yasayan bir türk oldugum halde 1kez bile oy vermem!!! gecen seneyi hatirliyorum, ailece kac kez aradik,tel parasida ona göre geldi ama athenanin performansi,herseyine degdi yani!!!!!

    ZATEN BIZIM BÜYÜK KATKILARIMIZLA ALMANYADAN ATHENAYA 12 PUAN GELDIIIIIII(ÖZELLIKLE BENIM
    KATKILARIMLA)
    ATHENA 4-EVERRRRR
  • işleyen89 • 26 Şubat 2005 00:00 • #600011
    bi şarkı bu kadarmı kötü olur be!!!
    iğrenç ötesi valla!!!!
  • memocan • 26 Şubat 2005 00:00 • #600012
    BUUÜÜRST. KEŞKE BEN SÖYLESEYDİM BE
  • saw • 26 Şubat 2005 00:00 • #600013
    bole abıdık gubudık sarkılarlla kendımızı rezıl etmeye mecbur muyuz neden bızm ıstedıklerımız olmuyor hepınıze gıder
  • BaSSovSki • 27 Şubat 2005 00:00 • #600014
    Berbat kalitesiz bu şarkıyla değil ilk 5 son 5 e bile giremeyiz...
    Lütfen bu şarkyı değiştirin.......
  • ugurblackeagle • 27 Şubat 2005 00:00 • #600015
    Biri bu kadının yemeğine zehir atsında zorunlu bir değişiklik olsun.Orange Blue nekadar iyi bir grup ama bu elemanlar kazanamadı elemeleri yazık çok yazıkkkk......
  • MoonLigth • 28 Şubat 2005 00:00 • #600016
    ama suç kadının değil ki!
    onu seçenin suç
    bu yyüsden kadının üstüne gitmek bişey ifade etmez
    kadına yasık sonuçta müziğini yapıyo hatun...
  • Astronomer • 28 Şubat 2005 00:00 • #600017
    Sertab ile, Athena ile ne güzel biraz karizma yapmış ülkemizi tanıtmıştık. Bu insanları seçenleri ben kınıyorum. Keşke ben beste yapıp söyleseymişim. Hazırda bile vardı :) Off bir de 1. olurmuşum değmeyin keyfime. Şaka bir yana Türkiye müzik yapsın artık, yalvarıyorum, sadece müzik...
  • mggk • 28 Şubat 2005 00:00 • #600018
    Sertab ve Athena'dan sonra hiç olmadı ki! Olmayan şarkıcı mı peki? Hayır, onu nasıl olsa allayıp pullayıp film artistlerine benzetirler.. Peki ya şarkıyı nasıl adam edecekler? Yaa efendim! Görünen köy kılavuz istemez, bu şarkı ancak Türk Pop listelerine girer, İstanbul'da Ankara'da birkaç bar sallar o kadar, Avrupayı sallamasını bırakın, kımıldatamaz bile. Ancak magazin bombası olur... Daha fazla yazmak istemiyorum, sinir bozucu ve ayıp!