Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

  • DUMAN_kiz86 • 26 Şubat 2005 00:00 • #600010
    ASLA OLAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZ!!!!!!
    rezillik ya bu sarki türkiyenin yeni yani gecen sene gösterdigi imaji yerle bir degil,yerin altina kadar indirir!!!!!

    müzikten anlarim ama bu parcanin hic bir sansi yok,var var bizim icin arkadan birincilik demek!berbat ya tek kelimeyle cok korkunc!

    mustafa sandali filan sevmem pek ama bence onun bile daaaa iiii bir siraya kavusaca bileceginden eminim!!!! bana sorarsaniz duman eurovisiona katilmali!!!!!!!!!!!

    neyse ne desem????

    bu parca calinirsa bu yarismada,ben almanyada yasayan bir türk oldugum halde 1kez bile oy vermem!!! gecen seneyi hatirliyorum, ailece kac kez aradik,tel parasida ona göre geldi ama athenanin performansi,herseyine degdi yani!!!!!

    ZATEN BIZIM BÜYÜK KATKILARIMIZLA ALMANYADAN ATHENAYA 12 PUAN GELDIIIIIII(ÖZELLIKLE BENIM
    KATKILARIMLA)
    ATHENA 4-EVERRRRR
Bu konunun tüm mesajları