Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • tuna_murat • 25 Şubat 2005 00:00 • #599999
    bencede bu sene sonuncuyuz şarkı türkleri türk ezgisiyle bayıyorsa yabancılar nasıl dinlesin kimsenin puan vermiyceği kesin bence hemen müdahale edip başka şarkı seçilmeli
  • DarkSerenity • 25 Şubat 2005 00:00 • #600000
    arkadaslar sonucta eurovision bu şimdiye kadar birinci olmuş o kadar aptal şarkı varki bu yarışmada , yani çok takmamak lazım ayrıca şarkıya biz oy vermiycez yabancılar vercek hangi yabancı Rimi Rimi Ley ne demek diye sorar ki
  • tired_world • 25 Şubat 2005 00:00 • #600001
    iğrenç bi sarkı kusmak istiyorum o sarknn sözlerini getirin banaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! üzerine kusmk istiyorum hatta o kusmuklarını o kadına yedrmek istiyorum
  • ACHER10 • 26 Şubat 2005 00:00 • #600002
    Muhteşem bir armoni üzerine oturtulmuş çok profesyonel yanısıra bir okadar da başarılı olan bu sanat şahesirene eleştride bulunmadan önce bence durup şu soruyu sormalıyız kendimize!
    "Neden bu koplex?" Rimi rimi ley ya da adı her neyse,Kesinlikle bir Beethoven senfonisi kadar muhteşem.bu yorumu bir vatandaş olarak değil,Müzik otoritesi sıfatımla dile getiriyor ve hepinizi bu esere karşı saygılı olmaya davet ediyorum.Esen kalın;)
  • the real aqua • 26 Şubat 2005 00:00 • #600003
    ayyhh sadece lanet olsun diyorum ! ! !
  • wishmaster666 • 26 Şubat 2005 00:00 • #600004
    arkadaşın dalga geçmesi ya da olaya espri yapmasına bir şey diyemiyorum ancak ,müzik bilgisi olan başka birisi olarak sana tavsiyem şudur müziği beyninle değil kalbinle dinle...ve bir hatırlatma şu an yaşamayan bir türk müzisyeni var, onunda kendisine ait bir makamı var makamın adını şu an hatırlayamıyorum ama makam 128 4lük sen hesab et işte nekadar mantıklı yani burdan da şu çıkar her makam bulanın mükkemmel süper öte müzisyen olmadığıdır...Ayrıca beethoven ı katmışın olaya o adam 1798 yılından itibaren 21 yıl boyunca sağır yaşadı şimdi bu adam duymayan kulağıyla ne armoniler yaptı eurovizyonun içindeki armonilerden bahsediyorsun birde...(beethovenle bir tutmuşsunda kim olduğunu bir hatırlatıyım istedim
  • Trip_beat • 26 Şubat 2005 00:00 • #600005
    bu bir saçmalık ya...
    geçen sene athena nın şarkısınıda beğenmemiştim ama bunun kadar dandik değildi o...
  • KeyahNu • 26 Şubat 2005 00:00 • #600006
    sadece bir muzik dinleyicisi sıfatımla sooluyorum bu sarkının harmonisi marmonisi insanların %90 ını ilgilendirmiyor. eurovisionda izledikleri parçanın hem göze hemde kulaga hitap etmesi gerekiyor.bu sarkının neresine nasıl bir sahne showu koyucaklarda albeni yaratıcaklar bilemiyorum .. bu sene cok iddasızız kesin...
  • walek • 26 Şubat 2005 00:00 • #600007
    abi rezillik abidesi ya bu ne adam gibi birsini koyamamışlarmı mor ve ötesi veya ne bilimm en azından bari manga katılsaydı sadece rezil olup çıkıcaz ne ya bu rimi rimi ley ....
  • vagabondcaptai • 26 Şubat 2005 00:00 • #600008
    bu şarkıyı seçenin allah belasını varsin başka ne diyebilirim?