arkadaşın dalga geçmesi ya da olaya espri yapmasına bir şey diyemiyorum ancak ,müzik bilgisi olan başka birisi olarak sana tavsiyem şudur müziği beyninle değil kalbinle dinle...ve bir hatırlatma şu an yaşamayan bir türk müzisyeni var, onunda kendisine ait bir makamı var makamın adını şu an hatırlayamıyorum ama makam 128 4lük sen hesab et işte nekadar mantıklı yani burdan da şu çıkar her makam bulanın mükkemmel süper öte müzisyen olmadığıdır...Ayrıca beethoven ı katmışın olaya o adam 1798 yılından itibaren 21 yıl boyunca sağır yaşadı şimdi bu adam duymayan kulağıyla ne armoniler yaptı eurovizyonun içindeki armonilerden bahsediyorsun birde...(beethovenle bir tutmuşsunda kim olduğunu bir hatırlatıyım istedim