-
iğgrenç desem?
-
bence eurovision tarihinin en rezil şarkısıdır.
-
it is very bad! ı don't like it...yuhhhhhhhhh!!!!!!!!!
-
[email protected]
Herkes kendi fikrini buraya Yazsın bir cumle iki cumle ama yazın..Ayrıca TRT nin sayfasında diger sarkıları da dinleme sansınız var....Bunu boyle bırakmayalım arkadaslar...Sonuncu olacaksak bile guzel sarı ile olalım..Bu ne ya..
-
bravo hakkaten athena ve sertab dan sonra böyle bi şarkıyla katılma fikrini ortaya atana,trt şu tabularını yıksın artık, insanları dışarda rezil etmenin bi anlamı yok...şarkıyı söleyen rimi rimi bacıyı da bi zahmet geldiği yere geri yollasınlar...berbat bi şarkı...
-
Aklıma yeni bi fikir geldi beyler bayanlar ya heni bahis mahis olayları varya bütün garajcılar bankada bi hesap oluşturalım herkes gönlünden ne koparsa versin bu parçanın sonuncu olmasına yatıralım parayı:)) varya sonra haziranın başında dünyanın en büyük gemisini satın alalım gülseren ve tüm trt yetkililerini davet adelim!!bütün garajcılarla bi dünya turuna çıkalım:)))))
-
berbat bir sarkı 2 senelik iyi gidisat trt i rahatsız etti galiba
-
Öldüm gülmekten...ne biçim bi şarkıdır bu ya....Bebeklere ninni die bile söölenmez valla bu şarkı....Çocuk bile isyan eder..Bi daha uyuyamaz yavrucak.Onu bırak daha sonradan iştahı kesilir..Açlıktan ölür mazallah.....O kadar dandik bi şarkı yani.....Rezil olucaz cümle aleme....Ne biçim bi yorumsa bu da.:)
-
Tamam Gerçek kimliğimizi buluyozzz
Her zamanki gibi rezillik turlarına başlıyoruz :)
-
Ne biçim şarkıdır ve ne biçim bi şarkıcı kadın şarkı söyleyemiyo onun bırak ortada şarkı yok.sertab'ın tesadüfi başarısından sonra taktılar bir türk ezgisidir gidiyo anlamıyorum ne var şu yarışmada valla resmen komedi sanki grammy :)