bravo hakkaten athena ve sertab dan sonra böyle bi şarkıyla katılma fikrini ortaya atana,trt şu tabularını yıksın artık, insanları dışarda rezil etmenin bi anlamı yok...şarkıyı söleyen rimi rimi bacıyı da bi zahmet geldiği yere geri yollasınlar...berbat bi şarkı...