Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • Jese_James • 21 Şubat 2005 00:00 • #599922
    merhabalar, rimi rimi ley adli sarki diye bize lanse edilen gurultuden son derece rahatsizlik duydum. ne yani bu sarki bizi nasil eurovision temsil mi edecek. butun turkiye ayaga kalkmis ne kadar berbat oldugunu soyluyo ve yetkililer kilini bile kipirdatmiyo. yazik yaa sertap erener den ve athena dan sonra elde ettigimiz basariyi bu sarkiyla yeniden kaybedip muzikal olarak gerileyecegimizden suphem yok. bir muzisyen olarak bu sarkinin TURKIYE YI temsil etmesi son derece uzdu beni. sonuncu olacagimiz garanti.
  • gergedan • 21 Şubat 2005 00:00 • #599923
    ya hadi biz alıştık iğrenç şarkılarla bu etkinliğe katılmaya(son 2 sene hariç ) bari avrupaya acıyında değiştirin şu şarkıyı yazıktır ya gevur mevur onlarda insan lütfennnnn
  • Rothen • 21 Şubat 2005 00:00 • #599924
    bence bu şarkı gerçekten süper oldu arkadaşlar...
    Müzikal olarak tabi ki iğrenç bi durum var ortada ama Türkiye eurovision dan alıcağı sonuçla bir daha "niye Türkçe bir şarkı ile katılmıyoruz ya da niçin katılan müzisyenler Türkiye'yi yansıtmıyor" diyemez alınacak rezil sonuçtan sonra...

    Umarım trt nin aklı başına gelir bu sene rezil olalımda sonraki senelere bakarız....
  • uur oky • 21 Şubat 2005 00:00 • #599925
    Ya niye bu kadar kasıyoruz ki avrupa da eurovizyon u takan yok ama başarılı olmak isteniyosa ingilizce şarkı zorunlu aptallığın lüzumu yok sevgili TrT ve bu şarkı da berbat.
  • zardos • 21 Şubat 2005 00:00 • #599926
    Parçayı da , söyleyeni de açıkçası tutmadım. Ismarlama bir çalışma olduğu her haliyle görülüyor , bakalım hayırlısı olsun.
  • asminyes • 21 Şubat 2005 00:00 • #599927
    Bu seçimi yapanlar ya kör, ya da sağır !? Bu ne idüğü belirsiz demoya katlanabilmesi için insanın müzik kulağı olmasına bile gerek yok diye düşünüyorum. Ya o soliste ne demeli? Ben en iyisiyim edalarıyla sergilediği tuhaf ötesi figürlerde neyin nesidir? Bu kişiler beni temsil etmesin...aman ben istemiyorum ! En çok da gerçek müzisyenler adına utanıyorum. Eminim bu kişiyi ve söylediği absürd parçayı kendilerine hakaret onlara hakarettir. TRT' yi esefle kınıyorum. Yine kendi özüne döndü. Bravo...! Alkışşşşş
  • HarleyDavidson • 21 Şubat 2005 00:00 • #599928
    bence bu şarkı bizi birinci yapar ama sondaaaaan birinci yapar.ilk dinlediğimde kendimi gülmekten zor tuttum.hele o dans edişi beni yerlere yatrdı.müzikal anlamdada hiç bir şey yok.bu şarkıyla çıkarsak sondan birinci oluruz.her şey TRT nin elindeymiş bu yani TRT değiştir derse değiştirilicekmiş ama şarkıyla gireceksek hiç girmeyelim daha iyi...
  • Judast666 • 21 Şubat 2005 00:00 • #599929
    hayatımda duyduğum en aptal şarkı
    ben inanamıyorum böyle bir şarkı olduğna
    adam gibi biri gitsin bari
    yine metalci gitsin demiyorum ama
    en azından alternatif falan olsun...
  • cradleoffilth • 21 Şubat 2005 00:00 • #599930
    bence mini mini bir kuş la girelim daha iyi

    enazından dalga geçtiğimizxi anlarlar belki
  • bassekhin • 21 Şubat 2005 00:00 • #599931
    hiçbir emeğe karşı saygısızlık etmek istemem kötü kelimesi bile bence çok ağırdır ama bu şarkı tek kelimeyle rezalet hatta hüsran kesin rezil olduk bu sene.......