Bu seçimi yapanlar ya kör, ya da sağır !? Bu ne idüğü belirsiz demoya katlanabilmesi için insanın müzik kulağı olmasına bile gerek yok diye düşünüyorum. Ya o soliste ne demeli? Ben en iyisiyim edalarıyla sergilediği tuhaf ötesi figürlerde neyin nesidir? Bu kişiler beni temsil etmesin...aman ben istemiyorum ! En çok da gerçek müzisyenler adına utanıyorum. Eminim bu kişiyi ve söylediği absürd parçayı kendilerine hakaret onlara hakarettir. TRT' yi esefle kınıyorum. Yine kendi özüne döndü. Bravo...! Alkışşşşş