-
Pentagram la katıldığımızı hayal etsenize şu yarışmaya :))..
Süper Olur herhalde..
Bu şarkıyla Katılmayı engelleyeceğiz öyle değilmi!!!!
-
bu şarkıyı düzenleyenler belki çok uğraşmışlar ama hiç kusura bakmasınlar; "OLMAMIŞ!!". lütfen ya doğru düzgün bir parça yapsınlar(sadece parça yetmez ama neyse...) ya da biz peşin peşin çekilelim ve gelecek yıl için şimdiden kolları sıvayalım. ben sonuncu olmaktansa çekilmeyi tercih ederim. Yetkililere sesleniyorum " Lütfen Sertab Erener'in ve Athena'nın kazandığı bu başarıları yok etmesinler."
-
bu ne sacmalıktır ya...kulak yokmu göz yokmu bu trt yetkililerinde!!!!neyimize güvenerek bu kadın seçildi?kime soruldu?Nedir bu yaaa....sinirimi burada yazarak bilke açıklayamıyorum.Bi kamera sakası veya kabus gibi bi olay!Bu kadar itici,bu kadar gıcıkığı yüzünden okunan,hilkat garibesi ve gudubettin biri görmedim...kadının sesini ve fiziğini acıklamak için ayrı bir sözlük yapılmalı bence.Hele kendine olan mükemmel güveni beni bitiriyo...
-
bu ikinci yyorumum olacak ama nedir bu sarkı.ülkemizde şebnem ferah,manga,kıraç,mor ve otesi,koray candemir ya da grubu kargo,sarp,atena ve daha yuzlercesi varken.yani bole muhtesem sesler varken bilmem paris temi ne hayran kitlesi oldugunu soyleyen fakat ismini unuttugum bir tavernada olabilecek kadar bir hayran kitlasi olan bir kadın geliyoor eurovision a katılıyo.yani sokaktan birini çevirsen o girse yine belki bi umut ama bu kadınla mumkun deyil.ya hadi bişeyler yapsın bu millet bu devlet.rezil etmeyelim kendimizi leylim ley turkusunun bu evrimgeçirmiş haliyle......
-
öncelikle herkese selamlar evet herşey güzel ama herkez bir yorum yapmış inanıyorum ki aralarında müzikten anlıyan cook ama bazıuları var abartmış neyse yorum sizlere ayit kimse kimsenin müziğine karışmasın bence herkese selamlar ...?????????
-
yazık ya yazık üzülmemek elde değil bu ülkede müzik nereye gidiyor..
-
bu sarkıyı dinlemek bile tek kelimekle aptallık
-
rezalet olmuş
yazık müzik bu olmamalı bizi temsil edecekse
-
abi bence yarışmadan çekilelim. dünya çapında daha az rezil oluruuz... bana katılan varmı? :S
-
arkadaşlar trtye mesaj yollayın TARKANı yollasın yarışmaya..hem birinci olsun ülkemizin puanı artsın heryerde hemde irenç euroviyon derceli şarkılarımıza bir yenisi katılsın şarkıyıda gene eski METALCİ DEMİR yapsın ki hepberaber eğlenin birinci olun