Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • System666 • 22 Şubat 2005 00:00 • #599953
    Pentagram la katıldığımızı hayal etsenize şu yarışmaya :))..
    Süper Olur herhalde..
    Bu şarkıyla Katılmayı engelleyeceğiz öyle değilmi!!!!
  • jackal_berhan • 22 Şubat 2005 00:00 • #599954
    bu şarkıyı düzenleyenler belki çok uğraşmışlar ama hiç kusura bakmasınlar; "OLMAMIŞ!!". lütfen ya doğru düzgün bir parça yapsınlar(sadece parça yetmez ama neyse...) ya da biz peşin peşin çekilelim ve gelecek yıl için şimdiden kolları sıvayalım. ben sonuncu olmaktansa çekilmeyi tercih ederim. Yetkililere sesleniyorum " Lütfen Sertab Erener'in ve Athena'nın kazandığı bu başarıları yok etmesinler."
  • KahveFali • 22 Şubat 2005 00:00 • #599955
    bu ne sacmalıktır ya...kulak yokmu göz yokmu bu trt yetkililerinde!!!!neyimize güvenerek bu kadın seçildi?kime soruldu?Nedir bu yaaa....sinirimi burada yazarak bilke açıklayamıyorum.Bi kamera sakası veya kabus gibi bi olay!Bu kadar itici,bu kadar gıcıkığı yüzünden okunan,hilkat garibesi ve gudubettin biri görmedim...kadının sesini ve fiziğini acıklamak için ayrı bir sözlük yapılmalı bence.Hele kendine olan mükemmel güveni beni bitiriyo...
  • evanescence16 • 22 Şubat 2005 00:00 • #599956
    bu ikinci yyorumum olacak ama nedir bu sarkı.ülkemizde şebnem ferah,manga,kıraç,mor ve otesi,koray candemir ya da grubu kargo,sarp,atena ve daha yuzlercesi varken.yani bole muhtesem sesler varken bilmem paris temi ne hayran kitlesi oldugunu soyleyen fakat ismini unuttugum bir tavernada olabilecek kadar bir hayran kitlasi olan bir kadın geliyoor eurovision a katılıyo.yani sokaktan birini çevirsen o girse yine belki bi umut ama bu kadınla mumkun deyil.ya hadi bişeyler yapsın bu millet bu devlet.rezil etmeyelim kendimizi leylim ley turkusunun bu evrimgeçirmiş haliyle......
  • marvel_2580 • 22 Şubat 2005 00:00 • #599957
    öncelikle herkese selamlar evet herşey güzel ama herkez bir yorum yapmış inanıyorum ki aralarında müzikten anlıyan cook ama bazıuları var abartmış neyse yorum sizlere ayit kimse kimsenin müziğine karışmasın bence herkese selamlar ...?????????
  • ngb_apeiron • 22 Şubat 2005 00:00 • #599958
    yazık ya yazık üzülmemek elde değil bu ülkede müzik nereye gidiyor..
  • Forever_ROCK • 22 Şubat 2005 00:00 • #599959
    bu sarkıyı dinlemek bile tek kelimekle aptallık
  • kesköse • 22 Şubat 2005 00:00 • #599960
    rezalet olmuş
    yazık müzik bu olmamalı bizi temsil edecekse
  • SPeCiaLiST • 22 Şubat 2005 00:00 • #599961
    abi bence yarışmadan çekilelim. dünya çapında daha az rezil oluruuz... bana katılan varmı? :S
  • Soldier_Of_For • 23 Şubat 2005 00:00 • #599963
    arkadaşlar trtye mesaj yollayın TARKANı yollasın yarışmaya..hem birinci olsun ülkemizin puanı artsın heryerde hemde irenç euroviyon derceli şarkılarımıza bir yenisi katılsın şarkıyıda gene eski METALCİ DEMİR yapsın ki hepberaber eğlenin birinci olun