bu ikinci yyorumum olacak ama nedir bu sarkı.ülkemizde şebnem ferah,manga,kıraç,mor ve otesi,koray candemir ya da grubu kargo,sarp,atena ve daha yuzlercesi varken.yani bole muhtesem sesler varken bilmem paris temi ne hayran kitlesi oldugunu soyleyen fakat ismini unuttugum bir tavernada olabilecek kadar bir hayran kitlasi olan bir kadın geliyoor eurovision a katılıyo.yani sokaktan birini çevirsen o girse yine belki bi umut ama bu kadınla mumkun deyil.ya hadi bişeyler yapsın bu millet bu devlet.rezil etmeyelim kendimizi leylim ley turkusunun bu evrimgeçirmiş haliyle......