Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

  • gold_master • 23 Şubat 2005 00:00 • #599971
    Öldüm gülmekten...ne biçim bi şarkıdır bu ya....Bebeklere ninni die bile söölenmez valla bu şarkı....Çocuk bile isyan eder..Bi daha uyuyamaz yavrucak.Onu bırak daha sonradan iştahı kesilir..Açlıktan ölür mazallah.....O kadar dandik bi şarkı yani.....Rezil olucaz cümle aleme....Ne biçim bi yorumsa bu da.:)
Bu konunun tüm mesajları