Öldüm gülmekten...ne biçim bi şarkıdır bu ya....Bebeklere ninni die bile söölenmez valla bu şarkı....Çocuk bile isyan eder..Bi daha uyuyamaz yavrucak.Onu bırak daha sonradan iştahı kesilir..Açlıktan ölür mazallah.....O kadar dandik bi şarkı yani.....Rezil olucaz cümle aleme....Ne biçim bi yorumsa bu da.:)