Sertab ile, Athena ile ne güzel biraz karizma yapmış ülkemizi tanıtmıştık. Bu insanları seçenleri ben kınıyorum. Keşke ben beste yapıp söyleseymişim. Hazırda bile vardı :) Off bir de 1. olurmuşum değmeyin keyfime. Şaka bir yana Türkiye müzik yapsın artık, yalvarıyorum, sadece müzik...