ya abicim biz buraya bu sarkiyi sevmedigimizi yaziyoruz ama bu adamlar bizi dinlicek mi???!!
yani bi sonuc alabilecek miyiz bunu bize yapmasinlar ya bu kadar cocukca bi sarki yok bu nedir ya ilk okul sarkisi mi?? birde dans falan etmeye calisiyo tabi ona dans denirse insan izlerken uyuz oluyo eli ayagi titremeye basliyo, sarkidan baska herseye benziyor bu nasil bi dava uyuz olmamak elde degil!!!!!
lütfen su sarkiyi söyleyen arkadas katilmasin su yarismaya kendi cekilsin yoksa katliam yapmak zorunda kalicam!!!!