ya berbat.Ya bu insanları seçen şahsiyetler ne kadar umarsız insanlar?Ben anlam veremiyorum neden "görmedim duymadım bilmiyorum" politikasıyla hareket etme gereği duyalım ki ya?!
Herşey apaçık ortada.Bütün Türkiye ayağa kalkmış bizi temsil edecek bu insanları böylesine olumsuz eleştiriyorsa niçin görmezden gelmek gerekiyor bilmemki.