Bu kadar mızmızlanmaya kimsenin hakkı yok... Yapın iyisini de görelim derler ama. Ya bu yarışmada gönderilecek eserin seçimi halka açık değil miydi? Kim umursadı peki o zamanlarda bu daveti? Bu şarkı elemelere katılmış olanların içinde yine eli yüzü en düzgün şarkılardan biriydi :))) Gereksiz yere ekibin üzerine gidip, yine gereksiz yere morallerini bozmanın gereği yok.