Kesinlikle uçuruma doğru gidiyoruz, buna göz göre göre rezil olmak istiyoruz biz demek ya, 2 sene o güzel çalışma ve başarıdan sonra tekrar en başa döndük ne yapıp edip durdurmalı, ve eurovisona daha profesyonel kişiler gitmeli Mor ve Ötesi, Şebnem Ferah, Manga gibi rockın önemli isimleri olabilir mesela
değil mi ama göz göre göre rezil olmayalım