böyle bir şarkıyı-pardon şarkı mı dedim-işte her ne saçmalıksa seçen jüri kesin vatan hayini türkiyeye kastı olmayan adam bunu seçebilir mi ya.kadın feleket yok tarbuka çalıyormuş bence bizim birinci olma şansımızı çalıyor.yıldız ışığı derlerdi de fazla dikkate almazdım ama hakkikaten bunu söylemeye çalışan kızda o ışıktan hiç ama hiç yok!TRT 10 yıl öncesini çok özlemiş olcak ki hasret gideriyor tabi türkiye buna izin verirse!