-
alın size türkçe parça.2 adet iyi dereceden sonra.tabi rimi rimi ley ne kadar türkçeyse.
şaka gibi yaa hayret bişeyy
-
cok kotu yaaaaaaaa..bırakın yarışmaya katılcak olmasını ,bu şarkıyı duymak zorunda olmak bile bir kabus..
-
tamam herşey güzel yorum yapmamamız gerekir belki; çünkü emek var ama ülkeyi rezil edecek bir durum olduğu için yorum yazayım dedim. yani 7 yıldır müzikle ilgiliyim ama bu kadar kötünün kötüsü olamaz heralde. arkadaşlar aramızdan birini seçelim tek gitar vokal bile yapsak daha başarılı olur buna eminim.ülkemizi kimsenin rezil etmeye hakkı yok bu şarkıyla katılınmamsı lazım
-
bu yarısmayı bizim kadar ciddiye alan varmıdır acaba ?
neyse biz ciddiye alıyoruz ve trt yaptıklarından ders cıkartmamıski bu rezil sarkıda karar kılmıs
bizede tepki göstermek vazife oldu :)
-
seçilen bu şarkıysa türkiye çekilsin daha iyi
-
yaa rezillik yaa biz oraya sonuncu olmak için mi gidiyoruz yaa igrenç yaaa ....
-
bir an icin jurinin sadece bu sarkida emegi gecenlerden olustugunu dusunelim..televote falan olmasin.olaz ya neyse ,
acaba ciddi ciddi bu sarkıiyi secerlermi birinci . secerlerse bu yarismaya kim ne derecede onem verir .
sorarim....
-
noluyo laaaan , 2 senelik güzel başarılardan sonra sıkılıp " ne olursa olsun , kim çıkarsa çıksın , kaçıncı olursak olalım" diye bi düşünceye katıldı heralde bu denyo pardçayı onaylayan armutlar kardeşim olacak şey değil rimi rimileeey nedir lan bu kim yazmış rim ne ley ne ? treeen gelir hoşgelir leeey leey Rimi Rimi leeey, allahım eurovisiona gitmeden önce şunu söyleyen armutlara bi gazap indir de eurovisionda yakaladığımız şu başarının ardından bizimle böyle dalga geçmesinler, hey allam yaaaa
-
TRT de TIRT olmuş bu arada
-
utanç verici,traji-komik,berbat ötesi bir seçim. dalga geçiyorlar resmen. utanmıyorlar onca yılın ardından aldığımız şu iki başarıdan sonra böyle zavallı bir seçimle halkın karşısına çıkmaya. memlekette sanatçı mı yok,besteci mi yok nedir yani?? çok yazık yaa,gerçekten üzüldüm.