Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • corinne • 18 Şubat 2005 00:00 • #599758
    alın size türkçe parça.2 adet iyi dereceden sonra.tabi rimi rimi ley ne kadar türkçeyse.
    şaka gibi yaa hayret bişeyy
  • PoSSeSSeD • 18 Şubat 2005 00:00 • #599759
    cok kotu yaaaaaaaa..bırakın yarışmaya katılcak olmasını ,bu şarkıyı duymak zorunda olmak bile bir kabus..
  • vampir • 18 Şubat 2005 00:00 • #599760
    tamam herşey güzel yorum yapmamamız gerekir belki; çünkü emek var ama ülkeyi rezil edecek bir durum olduğu için yorum yazayım dedim. yani 7 yıldır müzikle ilgiliyim ama bu kadar kötünün kötüsü olamaz heralde. arkadaşlar aramızdan birini seçelim tek gitar vokal bile yapsak daha başarılı olur buna eminim.ülkemizi kimsenin rezil etmeye hakkı yok bu şarkıyla katılınmamsı lazım
  • lead_ • 18 Şubat 2005 00:00 • #599761
    bu yarısmayı bizim kadar ciddiye alan varmıdır acaba ?
    neyse biz ciddiye alıyoruz ve trt yaptıklarından ders cıkartmamıski bu rezil sarkıda karar kılmıs
    bizede tepki göstermek vazife oldu :)
  • tamerbas • 18 Şubat 2005 00:00 • #599762
    seçilen bu şarkıysa türkiye çekilsin daha iyi
  • deathangel • 18 Şubat 2005 00:00 • #599763
    yaa rezillik yaa biz oraya sonuncu olmak için mi gidiyoruz yaa igrenç yaaa ....
  • seemannsg • 18 Şubat 2005 00:00 • #599765
    bir an icin jurinin sadece bu sarkida emegi gecenlerden olustugunu dusunelim..televote falan olmasin.olaz ya neyse ,
    acaba ciddi ciddi bu sarkıiyi secerlermi birinci . secerlerse bu yarismaya kim ne derecede onem verir .
    sorarim....
  • P_E_N_A • 18 Şubat 2005 00:00 • #599766
    noluyo laaaan , 2 senelik güzel başarılardan sonra sıkılıp " ne olursa olsun , kim çıkarsa çıksın , kaçıncı olursak olalım" diye bi düşünceye katıldı heralde bu denyo pardçayı onaylayan armutlar kardeşim olacak şey değil rimi rimileeey nedir lan bu kim yazmış rim ne ley ne ? treeen gelir hoşgelir leeey leey Rimi Rimi leeey, allahım eurovisiona gitmeden önce şunu söyleyen armutlara bi gazap indir de eurovisionda yakaladığımız şu başarının ardından bizimle böyle dalga geçmesinler, hey allam yaaaa
  • P_E_N_A • 18 Şubat 2005 00:00 • #599767
    TRT de TIRT olmuş bu arada
  • cc_baran • 18 Şubat 2005 00:00 • #599768
    utanç verici,traji-komik,berbat ötesi bir seçim. dalga geçiyorlar resmen. utanmıyorlar onca yılın ardından aldığımız şu iki başarıdan sonra böyle zavallı bir seçimle halkın karşısına çıkmaya. memlekette sanatçı mı yok,besteci mi yok nedir yani?? çok yazık yaa,gerçekten üzüldüm.