utanç verici,traji-komik,berbat ötesi bir seçim. dalga geçiyorlar resmen. utanmıyorlar onca yılın ardından aldığımız şu iki başarıdan sonra böyle zavallı bir seçimle halkın karşısına çıkmaya. memlekette sanatçı mı yok,besteci mi yok nedir yani?? çok yazık yaa,gerçekten üzüldüm.