noluyo laaaan , 2 senelik güzel başarılardan sonra sıkılıp " ne olursa olsun , kim çıkarsa çıksın , kaçıncı olursak olalım" diye bi düşünceye katıldı heralde bu denyo pardçayı onaylayan armutlar kardeşim olacak şey değil rimi rimileeey nedir lan bu kim yazmış rim ne ley ne ? treeen gelir hoşgelir leeey leey Rimi Rimi leeey, allahım eurovisiona gitmeden önce şunu söyleyen armutlara bi gazap indir de eurovisionda yakaladığımız şu başarının ardından bizimle böyle dalga geçmesinler, hey allam yaaaa