Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • pixies • 18 Şubat 2005 00:00 • #599780
    bence ilk elemede elenicez
  • celiker20 • 18 Şubat 2005 00:00 • #599781
    Aramızda dolaşan vatan hainleri "Ne yapsak da Türkiye'yi yerin dibine soksak?" diye düşünürken akıllarına müziği alet etmek gelmiş olmalı. Elalemin izlediği bir yarışmaya olabildiğince iğrenç bir parçayla katılarak rezil olmamızı sağlamaya çalışıyorlar. Demokrasi bizim neyimize kardeşim? Bu ve bunun gibi parçaları Eurovision'a sokmak isteyenlerden üç tanesini sallandıracaksın Kızılay Meydanı'nda, bak bir daha duyuyor muyuz rimi rimi ley gibi abuk sabuk parçaları...
  • scorpion26 • 18 Şubat 2005 00:00 • #599782
    Bu şarkıyla puan alırsak manyak olur!ilgilenenlerle birlikte bizde seneye bu işe soyunalım beyler bayanlar!ben şarkının ismini şimdiden buldum!!gel pisi pisi:))ne diyim ki bunu seçen jürüyü ve vizyonumuzu küçülten TRT'yi tebrik etmekten başka!!
  • tarçınixiri • 18 Şubat 2005 00:00 • #599783
    nostalji yapacaksak muazzez ersoyla katılsaydık...
  • Nieuwe_Wegen • 18 Şubat 2005 00:00 • #599784
    söyleyecek söz bulamıyorum...acıyorum...acil şifalar diliyorum...
  • Duyulmaz • 18 Şubat 2005 00:00 • #599785
    celiker20 kim bilmiyorum ama(ilk yazanlardan) bu kadar yazı içinde en iyi yazan,bu olayı tam manasıyla dile detiren bi arkadaş,sağolasın...bu memleketi yerin dibine batırmak isteyen bir kaç insan(casus) Türkiye'nin müzik başarısını çekemeden bu olaya girişiyor.Türkiye çok kötü bir durumda iken(politik olarak özellikle) Athena'nın 3. olması bence gerçekten de diğer memleketlerin çekemeyeceği bir durumdu.Sertab'ı anlatmaya gerek yok...E haliyle Türkiye'yi batırmak için bunu yapanlar rahat uyur da biz uyuturmuyuz onları orasını da görecez,ama inanıyorum o şarkıyı değiştirirler...
  • __sticky__ • 18 Şubat 2005 00:00 • #599786
    ya dalga mı geçiyolar bu milletle üzüldüm valla... bu parçayla birinciliği olmasada sonunculuğu garantiledik!! kocaman bi aptallık ve tüm hayaller yerle bir!!
  • kutay__ • 18 Şubat 2005 00:00 • #599787
    trt eskidende bi garipti zaten şimdi ekstradan logosu taciroglu peynirlerinin ESKİ logosuna benziyo tek yeniligi bu. bende seneye " el habibi zumzuma" adını verdigim bestemle katılıcam tırt secmelerine. tüm garaj sakinlerinin manevi destegini bekliyorum.
  • atrueamazon • 18 Şubat 2005 00:00 • #599788
    kötü kötü kötü.
  • mrs_devil • 18 Şubat 2005 00:00 • #599789
    açıkçası bu şarkının kazanabileceğini düşünen zihnietlerin akıl varlığından şüphe ediyorum bi hayli kilolu bi kadın çıkmış bili bili diye şarkı söylüyo bumu bizim en güzel şarkımız. kadının ki olduğu zaten bilinmiyo.şarkının sahibide zaten bikaç kez yenilmiş bitane daha istiyo. madem sen kendi canına susadın türk halkını neden işin içine alıon kendi kendine ne yaparsan yap lütfen yetkililer şu duruma bi el atsın!!!!!!!!!!!!!