Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • squash • 18 Şubat 2005 00:00 • #599747
    biz gidelim sertab erener ve athenayla karizma yapalım ardından rimi rimi ley diye bir şarkıyla katılalım...
    Şebnem ferah katılsaydı ..........
  • him21 • 18 Şubat 2005 00:00 • #599748
    bu bir rezalet yine kötü işlere yoğunlaşıyoruz iyi şeyler yapabilen gruplar solistler var bu kim allah aşkına
  • Danimarkali • 18 Şubat 2005 00:00 • #599749
    EROVIZION jürisini değer bazında artık tanımıyorum.İşte bu insanlar bize 90 ların başındaki iğrenç pop soundunu yarattılar.O
    dönemi hep beraber yaşamadıkmı?O zihniyet yüzünden bugün kendimizi zar zor toparlamış durumdayız.
  • rose_1985 • 18 Şubat 2005 00:00 • #599750
    bu şarkı sanki İbrahim tatlısesin lümü lümü ley türküsü (tren gelir hoş gelir) gibi bişi olmuş.1. oluruz ama SONDAN...

    çok kötü!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    hiç beğenmedim:(
  • BLACK SOUL • 18 Şubat 2005 00:00 • #599751
    Bizi temsil edecek bir şarkı olmalı yollayacağımız .. İllaki o şarkıya da emek harcanmıştır ama ben ce yeterli değil ya da iyi bir aranjör elinden geçmeli mutlaka .Diğer bir konu eğer ses getirmek istiyorsak yurt dışında da tanınan sanatçılarımız bu görevi üstlenmeli .Dış ülkeler bir kriter değildir belki ama kalitenin biraz daha yükseliceği kanaatindeyim
  • BÖÖÖÖÖ • 18 Şubat 2005 00:00 • #599752
    Demir Demirkan gibi bir müzisyenin ardından gerçekten büyük rezalet!Jürinin amacını anladım artık!dertleri;biz nasıl bu ülkeyi rezil ederiz????Amaçlarına çok mükemmel şekilde ulaşmak üzereler,tebrik ediyorum(!)
  • joeanilsatrian • 18 Şubat 2005 00:00 • #599753
    Kabus geri dönüyor....
  • Serpent_King • 18 Şubat 2005 00:00 • #599754
    Ya millet çıkıcak orda şov yapıcak bizimkiler rezil olucak...görünen bu...
  • purplepurple • 18 Şubat 2005 00:00 • #599755
    bu manasız şarkıyı kim seçti?? biz mi?? herşeyin içine karıştırılan yolsuzluğu pisliği sonunda müziğin içinede soktular.. müziğimiz birileri iddiadan para kazanıcak diye satılıyo.. ülkemizde neyin önemli olduğunu görüyoruz..
  • SlayeR18 • 18 Şubat 2005 00:00 • #599757
    ne dıyım ya bu ulke adam olmaz tek kelıme REZİLLİK.