Bizi temsil edecek bir şarkı olmalı yollayacağımız .. İllaki o şarkıya da emek harcanmıştır ama ben ce yeterli değil ya da iyi bir aranjör elinden geçmeli mutlaka .Diğer bir konu eğer ses getirmek istiyorsak yurt dışında da tanınan sanatçılarımız bu görevi üstlenmeli .Dış ülkeler bir kriter değildir belki ama kalitenin biraz daha yükseliceği kanaatindeyim