berbat yaa kulaklara zarar....
türkçe sarkılarla olmicanı sertab erenerle gördük daha bunu üsteleyip türkçe sarkıyla girmenin hiç bi anlamı yok bence...
üstelik bu sarkıyla finalden girdiimizz yarıssmayı sonuncu olarak bitiririz-ki bence onu bile hak etmiyo...sarkı demek için bin sahit gerek yani...ama tabi mantık sarkı olsunda nası olursa olsun... nebiçim istir anlamadım