yahu garajdaki insanlara bu soru sorulur mu :) elbette ki rezil bi parça.. işin içinde başka bir iş var kanımca. yoksa bi grup maymun niye çıkıp da erovizyonda maymunluk yapmaya kalksın.
hele o ceketi çıkartıp hobaa diye oynayası gelmiyo mu o hatunun, kopuyorum valla.. -hoobaaa... ehehehe-