bu da nedir kardesim ya? şarkıya çok sinir oldum ama bugunlerde dilime takıldı nedense hep içimden bu şarkıyı söylüyorum sinirlerimi bozdular ya ondandır:=)
zaten hangi akıllı bu şarkıya onay verır ki?müzikten anlamayan bir insan bile bu şarkının berbatlıgını bilir:=)besbelli ortada işte
Lütfennnnnnnnnnn bu sene Eurovisin a katılmayalım!(zaten öyle bir ihtimal varmış)